3 Mart 2015 Salı

Essence Colour&Go 107 Naughty&Pink Oje

Essence Colour&Go serisi yoğun kıvamları, jel yapısı, çabuk kuruması ve  geniş fırçası ile en sevdiğim ojelerden. Şu ana kadar bu seriden kullandığım ojelerden memnun kalmadığım olmadı hiç. 107 numaralı Naughty&Pink oje de serinin diğer ojeleri ile aynı özelliklere sahip.
Çok tatlı, canlı bir pembe olan bu ojeyi bir türlü iyi fotoğraflayamadım. Fırçası, jel ve opak yapısı sayesinde sürmesi çok kolay. İçinde sim, parıltı, pul v.s. hiç bir şey yok.
Dayanıklılığı ortalama, ojeleri en fazla 2 gün tırnağımda beklettiğim için bir sorun yaşamadım. Jel yapıdaki ojeleri tırnaktan temizlemesi de çok kolay oluyor. Ovalamaya gerek yok ve tırnak etlerine bulaşmıyor. Bu açıdan da ayrıca sevdim.
Ben oje de yaz / kış ayrımı yapmıyorum ama yine de daha yazlık bir renk sanki.

2 yorum:

  1. Bahar geldi rengarenk renkler çıkmaya başladı =)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben yaz kış seviyorum canlı renkleri ya, yazın elim koyulara gitmez ama kışın canlı renklere gidiyor :)

      Sil

Yorum bıraktığınız için çok teşekkür ederim.
(Yorumlarınıza lütfen link eklemeyin, yorumlarınıza link eklediğinizde yayınlanmayacaktır. GFC hesaplarınıza bloglarınızı eklerseniz isminize tıkladığımızda bloglarınıza ulaşabiliyoruz.)