22 Mart 2015 Pazar

China Glaze / Sunshine Pop Oje

Ortaokula gittiğim yıllarda maviler-sarılar-yeşiller epey modaydı ve ablam sayesinde ben de hevesimi almıştım o renklerden. Bir kaç sene öncesine kadar da mavi-yeşil-sarı v.s. oje sürmez, pembe-kırmızı-beyaz hadi en fazla nar çiçeği tonlarının etrafında dolanırdım. Bu oje sürme hevesi öyle bir şey ki, bugün geldiğim nokta üstte görmüş olduğunuz sarı oje, hani her rengi geçtim ssarı oj süreceğim gerçekten aklıma gelmezdi- hayat işte- :D
Sunshine Pop, bana göre iddialı, pırıltılı, sıcak bir sarı. Belki yaz için daha uygun ama ben ısrarla yazı hatırlatsın diye kışın sürdüm :) Rengi çok güzel ama yapısı nedeni ile uygulamak çok kolay olmadı. 2 katta opaklaşıyor ama dalgalanma yapıyor. Kalın kalın katlar halinde ve dikkatli uygulamak gerekiyor.
Ojem kurumadan fotoğraf çekmek isterken biraz bozdum :) 
Yapısı biraz zor olsa da ben China Glaze Sunshine Pop'u sevdim. Yazın bronz ellerime daha çok yakışacağını düşünüyorum. 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Yorum bıraktığınız için çok teşekkür ederim.
(Yorumlarınıza lütfen link eklemeyin, yorumlarınıza link eklediğinizde yayınlanmayacaktır. GFC hesaplarınıza bloglarınızı eklerseniz isminize tıkladığımızda bloglarınıza ulaşabiliyoruz.)