31 Mart 2015 Salı

Çekiliş Var! Derma E ve Youngblood'dan 1 Kişiye Hediye---KAPANDI---

Derma E, doğal ve temiz içeriği ile cilt bakımında etkili sonuçlar konusunda vaatleri olan bir firma. Ürünleri hayvanlar üzerinde test edilmiyor, paraben, sülfat v.s içermiyor. Temiz içerik ve etkili ürün arayışında olanların ürünlerini incelemesini öneririm. Dermokozmetik bir marka, eczanelerde ve bazı online alışveriş sitelerinde bulabiliyorsunuz ürünlerini.
Youngblood; Mineral makyaj ürünleri olan bir marka. Hassas ciltlerde bile kullanılabilecek doğal ve kusursuz görünüm vaatleri var ürünlerinin. Saf, doğal vitaminler içerir, çinko oksit içermediğinden bu mineraller cildi kurutmaz. Koku, yağ ve talk içermez. Hayvanlar üzerinde test edilmemiştir. 
İşte bu 2 markadan, Derma E ve Youngblood'dan hediyelerimiz var. 
♥ Derma E Hydrating Facial Treatment Oil (Ultra Nemlendirici Cilt Bakım Yağı - Organik Argan ve Marula Yağı içerir)
ve 
♥ Youngblood Mineral Allık
♥ Derma E Hydrating Facial Treatment Oil (Ultra Nemlendirici Cilt Bakım Yağı - Organik Argan ve Marula Yağı içerir)
Donuk, nemsiz cilt için % 100 saf organik yağların özel konsantrasyonu ile oluşan, yaşlanmanın erken dönem belirtilerini hedefleyen yoğun nemlendirici bakım yağıdır.

Sağlıklı bir tonda, yenilenen cilt için gerekli nemi ve antioksidan bakımından zengin ipeksi saf formülü cildinize ultra bakım yapar.

Paraben, sülfat, mineral yağ ve lanolin içermez. 

♥ Youngblood Mineral Allık

Son derece kalıcıdır ve çok yönlü bir alıktır. Aydınlatır ve ciltte ışık oyunları yaratır. Uygulandığı andaki ultra hafif ve ipeksi his en önemli özelliklerinden biridir. 

Bu 2 süper hediyeyi kazanmak için yapmanız gerekenlerse;
Zorunlu Şartlar;
Blogumu GFC ile izlemek
Derma E ve Youngblood instagram hesaplarını takip etmek

Ek Hak Kazanmak İçin (Zorunlu Olmayan Şartlar);
Derma E ve Youngblood facebook sayfalarını beğenmek (+2 hak)
Çekilişi herhangi bir sosyal medya hesabınızda duyurmak (+1 hak)
Ayrıca beni Instagram dan takip edip Facebook sayfamı beğenirseniz sevinirim.

Ve son olarak aşağıdaki formu doldurarak çekilişe katılabilirsiniz;


Son katılım tarihi 31 Mart 2015 23:59'a kadardır. 
Kargo bana aittir. 
Sonucu random.org ile belirleyeceğim, kazanan ile ilgili açıklama 1-2 gün sürebilir, duyuru blogumdan yapılacaktır. 
Katılan herkese bol şans diliyorum.

10 yorum:

  1. bol bol bol şans bana =) allık a bayıldım derma e yi ilk kez duyuyorum..

    YanıtlaSil
  2. Dermae markasını ilk kez duyuyorum. Kazanırsam deneme fırsatı bulmuş olucam :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Genelde pek bilinmiyor ama temiz içerik meraklıları iyi biliyor bu markayı. İyi şanslar

      Sil
  3. Derma e için kazanmayı çok istiyorum

    YanıtlaSil
  4. daha önce kullanmadigim markalar inşallah deneme fırsatım olur :)

    YanıtlaSil
  5. slm 2 kez yanlıslıkla tam doldurmadan gonderdım formu uzgunum sanırım 3.de oldu :) super hedıyeler tesekkurler sevgıler

    YanıtlaSil

Yorum bıraktığınız için çok teşekkür ederim.
(Yorumlarınıza lütfen link eklemeyin, yorumlarınıza link eklediğinizde yayınlanmayacaktır. GFC hesaplarınıza bloglarınızı eklerseniz isminize tıkladığımızda bloglarınıza ulaşabiliyoruz.)