8 Mart 2015 Pazar

Bourjois Smoky Eyes 3lü Far 02 Baroque

Öncelikle Kadınlar Günümüzü kutluyorum. Daha aydınlık, çağdaş, özgür, hak ettiğimiz değerin ve yaşamın verildiği yarınlarımız olsun. Ülkemizde kadına bakış açıcı ortada ve bunu yine biz değiştireceğiz el ele vererek. 
Bourjois Türkiye'den çekilmeden önce alınmış, daha doğrusu Ablamın alıp bana verdiği ürünlerden birisi Smoky Eyes 3lü Far. Kompakt, aynasız bir ambalajda birbirini tamamlayan 3 renkten oluşuyor. 8 saat kalıcı,ultra ince,  ipeksi yapı gibi vaatleri var. Mineral tozlar içerir ve kokusuzdur.
Elimde bu seriden bir palet daha var, fakat onun yapısı buna göre farklı olduğundan ve ben ona sinir olduğumdan pek kullanmıyorum :) Ambalajları dayanıklı olsa da yazılarının fazla kullanmadan, makyaj çantasında taşımadan silinmesini sevmedim. Renkleri ise birbirine oldukça uyumlu buldum.
Altın sarısı , içinde altın yansımalar olan kahve alt tonlu bir yeşil ve yine altın yansımaları olan koyu bir yeşil renkten oluşuyor bu mini palet. Ortadaki kahve alt tonlu yeşili ben bile çoğunlukla kahve sanıyorum, çok güzel bir tonu var hepsinin. Yumuşak yapılı ve kolay sürülüyorlar. Çok ince ışıltıları var, kesinlikle yapay değil ve dökülmüyorlar. 
Pigmentasyonları fena değil, kalıcılığı da öyle. 6-7 saat dayanıyor rahatlıkla. Baz ile 9-10 saate kadar çıkabiliyor, hafifçe siliniyor 9 saat sonrasında. 
Koyu yeşil haricindeki 2 renk gündelik yaşamda sıklıkla kullanılabilecek tonlar. Özetle ben bu paleti çok sevdim :)

4 yorum:

  1. Renkleri çok guzelmis cnm Güle güle kullan

    YanıtlaSil
  2. keşke gitmeseydi değil mi bourjois :-((

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet ya neden gidiyor ki bu markalar :(

      Sil

Yorum bıraktığınız için çok teşekkür ederim.
(Yorumlarınıza lütfen link eklemeyin, yorumlarınıza link eklediğinizde yayınlanmayacaktır. GFC hesaplarınıza bloglarınızı eklerseniz isminize tıkladığımızda bloglarınıza ulaşabiliyoruz.)