13 Mart 2015 Cuma

Bitenler #54

Düzenli olarak kozmetik ürünlerimi kullandığımı ve bitirdiğimi düşünürken en son Bitenler yazımı 1,5 ay önce yazdığımı farkettim. Demek ki sandığım kadar düzenli kullanmıyor ve bitiremiyormuşum! Cilt bakım, saç bakım v.s. neyse de renkli kozmetik hiç bitmiyor, stoklar erimiyor ve ben hala ders almıyorum :)
Günün şikayetini de ettiğime göre son olarak neleri bitirmişim bakalım mı?
Victory&Bubbuls Vanilla Vücut Losyonu; Kokusu çok ağır ve yapaydı. Nemlendirmesi orta. 
Arko Kuru Ciltler için Krem; Kokusunu seviyorum ama nemlendirmesini ve yapısını sevmiyorum. Zor sürülüyor, beyaz beyaz kalıyor.
Rosense Kırışıklık Karşıtı Göz Kremi; (Tester ) Tek söyleyebileceğim kokusu güzeldi. Keşke bütün firmaların testerlarında Kiehl's testerları gibi anlayabileceğimiz, bir fikir oluşturabileceğimiz kadar ürün olsa. 1 veya 2 kullanımlık ürün oluyor genelde içlerinde.
Skin 79 Vip Gold Super Plus BB Krem; Üçlü süper etki vaatli, altın, havyar, tatlı badem yağı ve SPF 25 içeren bir BB krem. Tester olduğu için içinde 2-3 kullanımlık ürün vardı ama sevdiğim bir BB krem oldu. Kapatıcılığı, rengi ve verdiği parlak görünümü sevdim.Yine de karma / yağlı ciltlerden ziyade kuru / normal ciltlere göre bir BB krem olduğunu düşündüm.
Benri Disk Pamuk; Gratis indirimlerinde bolca yedekliyorum.  
Match Nemlendiricili İpek Yüz Maskesi; Tek kullanımlık bir maske. Etkisini çok hissedemedim. Diğer kağıt maskelerden farkı ipek olması. Yani daha yumuşak ve yüzü kolay sarıyor. 
Bioderma Photoderm SPF 50; Hiç memnun kalmadığım bir güneş kremi. Dağılmıyor, cilt tarafından emilmiyordu. Doğru dürüst kullanmadan çöpü boyladı maalesef.
Flormar Black Dot Oje; Yazısı burada Sevdiğim bir ojeydi, çok çabuk biten oje yapmışlar :(
Essence Very Berry Oje; Yazısı burada
Classics 118 Oje; Yazısı burada
Bath and Body Works Sweet Pea Body Butter; Yapısı olsun, kokusu olsun mükemmel. Kullandığım en iyi body butterdı. Yazısı burada
Aquas 2'li Ayak ve Topuk Pedikür Seti / Hızlı Yoğun Bakım Kremi; Yazısı burada
Skin 79 Super Plus Purple BB Krem; SPF 40 içerir, cildi sarar ve derinlemesine nemlendirir vaatleri var. Renk tonu olarak bana tam uymadı, pembe alt tonlulara daha uygun olduğunu düşünüyorum. Çok parlak değil, yarı mat gibi. Kapatıcılığı BB kreme göre iyi.
Skin 79 Hot Pink BB Krem; SPF 25, yağ kontrolü sağlar ve nem verir vaatleri var. İlk sürdüğümde fazlaca gri geldi ama bir süre sonra cildimle bütünleşti. Kapatıcılığını da sevdim.
Skin 79 Bronze BB Krem; Cilde parlak ve güneşte bronzlaşmış bir görünüm kazandırır vaadi var bu BB kremin. SPF50 içeriyor.  Koyu cilt tonları için uygun. Bana biraz koyu geldi rengi.

6 yorum:

  1. Nice bitenlere canım darısı stokların başına:) bak yine oje bitmişşş

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ooo, çok daha fazla biterdi de artık ben de ilk başta içime sinmezse bitirmeye uğraşmıyorum. Çünkü daha denenecek çok oje var :) Teşekkürler canım

      Sil
  2. Bioderma photodermi bende beğenmemiştim. Beyaz beyaz kalıyor . bitenlerin özellikle renkli kozmetiklerin bol olsun =) Bende aynı şekilde renkli kozmetik bitiremiyorum ama diğer bakım ürünlerini düzenli şekilde kullandığımdan dolu dolu bitenler oluyor her ay.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aynen ya, makyaj malzemesi de bitirelim bol bol :)

      Sil

Yorum bıraktığınız için çok teşekkür ederim.
(Yorumlarınıza lütfen link eklemeyin, yorumlarınıza link eklediğinizde yayınlanmayacaktır. GFC hesaplarınıza bloglarınızı eklerseniz isminize tıkladığımızda bloglarınıza ulaşabiliyoruz.)