31 Mart 2015 Salı

Benim Gözümden / Son Zamanlarda #36

Ben yine bir yerlere gidiyorum :)

Aaa, Eminönü'ne gelmişim :) Burası Yeni Cami

Eminönü Şark Han'dan bildiriyorum, burada çok güzel şeyler var :)



Nerelerde neler var diye araştırma yaptık ve bir çok şeyde aklımız kalarak geri döndük.

Eminönü'nde yemek yemek isimli çalışmamız :)

Çok soğuktu hava, ısınalım diye künefe yedik :)

Eminönü'nden ufak tefek birşeyler aldım. Aldıklarımdan biri

Aldıklarımın tümü... Alışveriş için değil de biraz keşif gezisi oldu, en kısa zamanda tekrar gidilecek, bu sefer Kürkçü Han'a da uğranacak.

4 yorum:

  1. İstanbul'a gittiğimde ben de uğramıştım buralara. Bu arada vaktin olursa bloguma da beklerim.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Merhaba geleceğim iade_i ziyaret için

      Sil
  2. harika görünüyor yine. En cok bu bölümü seviyorum ben :)

    YanıtlaSil

Yorum bıraktığınız için çok teşekkür ederim.
(Yorumlarınıza lütfen link eklemeyin, yorumlarınıza link eklediğinizde yayınlanmayacaktır. GFC hesaplarınıza bloglarınızı eklerseniz isminize tıkladığımızda bloglarınıza ulaşabiliyoruz.)