28 Mart 2015 Cumartesi

Benim Gözümden / Son Zamanlarda #34

Aklımdaki projeler için ipler aldım

Atkı başladım

Kitap, çay, tatlı... Kitabın adına dikkat :)

Çok sevdim ama bunları :)

Atkım ilerliyor

Kremşantili poğaça yaptım, nefis mi nefis oldu

Dünyanın bütün yemekleri bir yana tavuk-pilav bir yana. Bu sefer Kadıköy'de Pilavzade'de yedik. Bir Unkapanı Pilavcısı değil ama fena da değildi. 
Süreyya Operası... Ben gençken (:D) buralar sinemaydı. Çok güzeldir içerisi

Yılbaşından kalan fotoğraflardan. Kadıköy The Company'deyiz

The Company'de çok güzel şeyler var. Şimdi ki bir sürü ev dekorasyon mağazası yokken ya da mağazaları sayılı yerdeyken The Company vardı. 

2 yorum:

  1. Süreyya sineması bi tanedir...
    Ben de sinema olarak yaşadım gençliğimde, ah dönebilsek o günlere

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ya ben de en çok Süreyya'da film izlemeyi severdim, içi çok hoşuma giderdi :)

      Sil

Yorum bıraktığınız için çok teşekkür ederim.
(Yorumlarınıza lütfen link eklemeyin, yorumlarınıza link eklediğinizde yayınlanmayacaktır. GFC hesaplarınıza bloglarınızı eklerseniz isminize tıkladığımızda bloglarınıza ulaşabiliyoruz.)