26 Mart 2015 Perşembe

Benim Gözümden / Son Zamanlarda #33

Ailecek en sevdiğimiz brokoli yemeğinden yaptım. Yengem çocuklar brokoli sevmediği için böyle yapıyordu, bizde ondan öğrendik. Gelen misafirlere de yaptıkça artık çok popüler ve istenilen bir yemek oldu.
Yine bir şeyler başladım :)

Bitki çayı ve okuma saati

Okuyom ben yea :)

Minik pizza açmalar yaptım. Hamuru biraz yumuşak oldu, o yüzden şekli yuvarlak olmadı ama tadı süperdi. Tekrar yapılacaklardan :)

English Home'dan aldığım bu güllere bayılıyorum

Brandium AVM'de ki Beeves Burger'i denedim ve beğendim. Eskiden bu kadar fast food sevmezdim, gurme burgerciler yüzünden  burgerkolik oldum :) Neyse, ayda 1 bilemedin 2 defa ancak yiyorum bir şey olmaz sanırım bundan :)
Unutulanlardan, Brandium AVM

Sepet ördüm ama ipim bitti. Devamı var sanıyordum ama yokmuş. Üst kısmını ya farklı ipten mi örsem söküp başka bir şey mi örsem derken, söktüm gitti :) 

Kendime atkı örüyorum :)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Yorum bıraktığınız için çok teşekkür ederim.
(Yorumlarınıza lütfen link eklemeyin, yorumlarınıza link eklediğinizde yayınlanmayacaktır. GFC hesaplarınıza bloglarınızı eklerseniz isminize tıkladığımızda bloglarınıza ulaşabiliyoruz.)