24 Mart 2015 Salı

Benim Gözümden / Son Zamanlarda #32

Çamlıca'dan gün batımı manzarası.... Minik noktalar halinde görülenler de boğazda geçiş hakkı bekleyen gemiler. 


Manzarayı kapadım :) 
Prens adaları manzarası

Çamlıca Konakları'na gittiniz mi bilmiyorum? Otantik, kilim desenli, Türk sanat müziği nameleri çalan bir mekan. Şimdi böyle bir yerde mönüde tost - cipsle servis edilir dediğinde aklıma kızartma patates geldi açıkçası. Ama bildiğiniz cipsle geldi. Ne bileyim, bir barda amerikan tarzı bir sandviç, burgerci de olsa şaşırmayacağım da, buna, burada çok şaşırdım :) 
Çıkışta hava kararmıştı 


Hazır Çamlıca'dayken ve Acıbadem'e yakınken ne zamandır gitmek istediğimiz Sihirli Spatula'ya gittik. Ya ama burası harika. Masal diyarı gibi. Ayrıntılar bir sonra ki Benim Gözümden / Son Zamanlarda yazısında.

2 yorum:

Yorum bıraktığınız için çok teşekkür ederim.
(Yorumlarınıza lütfen link eklemeyin, yorumlarınıza link eklediğinizde yayınlanmayacaktır. GFC hesaplarınıza bloglarınızı eklerseniz isminize tıkladığımızda bloglarınıza ulaşabiliyoruz.)