23 Mart 2015 Pazartesi

Benim Gözümden / Son Zamanlarda #31

Annecim döktürdü, katmerler gözlemeler.... Çok yapıldığına bakmayın bir kısmını yedikten sonra kalanı dolaba kaldırıyoruz, zor durumda kaldıkça ya da canımız çektikçe çıkarıp ısıtıp yiyoruz :) Annem şehir dışında olunca özellikle çok iyi oluyor.
Yalnız kahvaltı yapmak hiç güzel değil, ama yumurta yemek önemli :)

Ispanaklı, peynirli krepler yaptım :)
Okunacak bir sürü kitap çıkardım, kitaptan kule yaptım :)

Arabanın servise gitmedi gerekiyordu, serviste Altunizade'deydi. İşim bitince güneşin batışını yakalayayım diye kendimi Çamlıca'ya attım. Telefonumum pikseli izin verdiğince nefis fotolar çektim. 
Bilmeyenler için, burası Küçük Çamlıca. İstanbul'un Anadolu yakasında Üsküdar ilçesi sınırlarındadır. Denizden yüksekliği 229mdir ve büyük bir koruluk içinde yer alan tepede belediyenin işlettiği Çamlıca Köşkleri bulunur. Koruluk içinde ayrıca piknik alanları bulunur. En üst bölümden Adalar, Kadıköy, Eminönü, Üsküdar manzaraları görülebilmektedir.
Çocukken yukarıdaki manzarayı pek hatırlamıyorum ama aşağılara sık sık pikniğe geldiğimizi hatırlıyorum. Lise yıllarında da okuluma yakın sayılması nedeni ile okuldan kaçıp giderdik :)
Bu pamuk kedişle birlikte manzarayı izledik.

Gün batımındaki ışık oyunları harika


Muhteşem değil de?

Kartpostal gibi manzara.

4 yorum:

  1. dolaptaki katmerler börekler hemen tüketilir bizim evde, afiyet olsun

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Annem o kadar çok yapıyor ki, hemen tüketemiyoruz :) Teşekkürler

      Sil
  2. Annen ve müthiş katmerleri, nefis nefis:)) Manzaralara da bayıldım canım, mutlu haftalar:)

    YanıtlaSil

Yorum bıraktığınız için çok teşekkür ederim.
(Yorumlarınıza lütfen link eklemeyin, yorumlarınıza link eklediğinizde yayınlanmayacaktır. GFC hesaplarınıza bloglarınızı eklerseniz isminize tıkladığımızda bloglarınıza ulaşabiliyoruz.)