20 Mart 2015 Cuma

Benim Gözümden / Son Zamanlarda #29

Son dönemin popüler tatlılarından biri olan Magnolia Pudingini ben de denedim. Tabii ki hazır pudingle yapmadım :) Güzeldi ama sürekli yapacak kadar değil. Yaşasın çikolatalı tatlılar bi kere :)

Soğuktan büzüşmüşüm..... Soğuk, çok soğuk bir gündü

Beşiktaş'a mı geldik?

Son dönemin bir diğer popüler tatlısı Trileçe tadımı için The Market Bosphorus'tayız. Mekanist davetlisi olarak geldik, By Trileçe trileçelerini tadıyoruz. Üstte gördüğünüz yapım aşamaları.

Karamelli trileçe, yanında da frambuazlı var.

Frambuazlı, Hindistan cevizli ve Nutellalı trileçeler

Açıklıyorum; 1 numara karamelli, 2 nutellalı, 3 frambuazlı ve 4 hindistancevizli. Bence tabi. 

Biraz boğaz havası alalım dedik çıkmışken

Hala soğuk :)

Kuruçeşme parkı


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Yorum bıraktığınız için çok teşekkür ederim.
(Yorumlarınıza lütfen link eklemeyin, yorumlarınıza link eklediğinizde yayınlanmayacaktır. GFC hesaplarınıza bloglarınızı eklerseniz isminize tıkladığımızda bloglarınıza ulaşabiliyoruz.)