19 Mart 2015 Perşembe

Benim Gözümden / Son Zamanlarda #28

Bitmeyen kitap yapmışlar :) Kitap okurken bir şeyler yemeden içmeden olmuyor.

Kitap ile kahve veya çay iyi gider.

Yalnız kahvaltı yapmak hiç güzel değil :(

Gri bir İstanbul sabahı. İstikametimiz Beşiktaş. Motordan martılarla selamlaştık.

O martıların çığlıkları, o vapur düdükleri, o manzara, o dalgaların köpürmesi.... Anlayamazsınız

Havanın karanlığından köprü kaybolmuş.

Elmalı kurabiyeler yaptım. Aslında rulo şeklinde yapacaktım, beceremedim ben de bu şekilde yapıp ceviz buladım, nefis oldu :)

Peynirli çiçek poğaçalarım. Misafirlerimize yapmıştım çok beğendiler. Tarifi kaybettiğim için bir daha yapamadım :(

Akşam okuması, bitki çayı ve çikolata eşliğinde.

Gündüz okuması Türk kahvesi eşliğinde.

6 yorum:

  1. Coelho nun kitabı sarmadi mı? :)
    Güzel olur onun kitapları.
    Fotoğraflar da çok güzel. .
    Kurabiye ler de mis görünuyor. :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yok sarmadı değil de ağır bir kitap sindire sindire, yavaş yavaş okudum o yüzden bitmek bilmedi :) Teşekkürler, fotoğrafları beğenmene sevindim.

      Sil
  2. Canım o kurabiyelerden yemek için en kısa sürede ziyaretine geleceğim :P Ellerine sağlık <3 İstanbul manzaralı fotoğraflara da ayrıca bayıldım!

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bekleriz, ne kadar güzel olur ya :) Teşekkürler canım benim :)

      Sil
  3. Yalnız kahvaltı yapmaktan bende hiç hoşlanmıyorum ( üstelik tam bir obur olmama rağmen.) Ama o elmalı kurabiyeler şu an resmen cezbetti beni.:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Oburlar için bile yalnız kahvaltı hoş değil maalesef :(

      Sil

Yorum bıraktığınız için çok teşekkür ederim.
(Yorumlarınıza lütfen link eklemeyin, yorumlarınıza link eklediğinizde yayınlanmayacaktır. GFC hesaplarınıza bloglarınızı eklerseniz isminize tıkladığımızda bloglarınıza ulaşabiliyoruz.)