15 Mart 2015 Pazar

Benim Gözümden / Son Zamanlarda #27

New York Fries'ın patateslerini merak ediyordum. Sonunda Zorlu Center'da denedim. Rokforlu mantarlısı nefis. Ama Zorlu'ya gitmemi beklememe gerek yokmuş, bana yakın Brandium AVM'de varmış zaten şubesi :)
Son dönem favorim Carl's Jr ve rokforlu burgerleri.

Sıcak çikolata ve kitap keyfi

Fotoğraflarım ile ilgili sorun yaşayınca paylaşamamıştım ama kaybolan fotoğraflarıma kavuşunca paylaşmadan duramadım. Buyaka AVM'de yeni yıl :)

Buyaka Midpoint'te favori tatlım Karayip Katları ve eşlikçisi kahve.

Dondurmalı brownie. Bence karayip Katları daha güzel :)

Teyzemin aşureleri

Terkedilmiş lunapark bulduk. Azıcık ışıklandırma olsa ne fotolar çekecektik ama kapkaranlıktı :(

Trileçe yedik. Kuğu pastanesinden. Ben ilk yediğimde hafif bir tatlı demiştim ama o kadar da hafif değil sanki :(

Köprüde intihar girişimi mi varmış? 

10 yorum:

  1. En son fotoya bayıldım bayıldımm...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yeni aldığımız İstanbul desenli masa bana epey ilham verdi :)

      Sil
  2. Trileçe güzeldir aslında, farklı bir yerde tekrar denemeni öneriyorum.
    fotoğraflarına kavuşmana sevindim :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bir kaç yerde denedim ama pek sevmedim, yine de denerim ama. Teşekkürler, kavuştum fotoğraflarıma rahatladım :)

      Sil
  3. Carls Jr'a yine gitmeliyiz :)) Bir de Midpoint'in o tatlısı nasıl enfes gözüküyor!

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evetttt, yine gidelim :) Midpoint'e de gideriz :)

      Sil
  4. Sevdacım böyle fast foodları o kadar çok özledim kiii.... uzun zamandır yemiyorum :(
    bu arada seni de özledim yok mu yakında marmaris turu

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ayy, sen diyetteydin değil mi? Boşver fast food kötü, yeme sen ben de yemeyeyim hatta. Canımmm, gelirsem mutlaka haber veririm ama ne zaman geleceğim bilmiyorum :(

      Sil
  5. İsatnbul'bir geleyim bahsettiğim mekanları tek tek gezicem, vakit buldukça :)))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. İnşallah, acaba Anadolu mu Avrupa mı, ne tarafta olacaksın?

      Sil

Yorum bıraktığınız için çok teşekkür ederim.
(Yorumlarınıza lütfen link eklemeyin, yorumlarınıza link eklediğinizde yayınlanmayacaktır. GFC hesaplarınıza bloglarınızı eklerseniz isminize tıkladığımızda bloglarınıza ulaşabiliyoruz.)