11 Mart 2015 Çarşamba

Benim Gözümden / Son Zamanlarda #25

Kasım ayında Gratis'in düzenlediği Gosh lanmanına gitmiştim ama fotoğraf daha doğrusu bilgisayar sorunum olunca yazamamıştım. Sorun bir kaç hafta önce giderildi ama fotoğraflarıma yeni yeni ulaşabiliyorum maalesef. Çok oldu ama yine de bahsetmek istedim o güzel günden.
Gosh bir Danimarka markası, Gratis'lerde bu markanın renkli kozmetik ürünleri satılıyor bir süredir. 
Ürünleri deneyelim bakalım :)


İkramlar da nefisti o gün


Yine geç ulaştığım fotolardan. İkea'nın bu yılbaşı süslemesini çok beğenmiştim.
Gökyüzü fotoğrafçısı olmak istiyorum demiştim sanırım.... Sabah gün daha yeni doğarken ben yollara bile düşmüşüm
Bu da Sevgili Sui Esroşumun ablasının bizim için hazırladığı masa. Bu masa ve o güne dair kareler bir sonraki postta da olacak. 

6 yorum:

  1. Oh oh bol bol acıktırıcı resimler*.* Ben gideyimde bişeyler yiyeyim bari :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ayyy yorumlarını özlemişim kuzu :) Şimdi baktım da ben de acıktım :)

      Sil
  2. son foto çok şirin. bloguna gelince acıkıyorum cnm :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Tablo gibi o masa fotoğrafı :) Ben de acıkıyorum valla haklısın :)

      Sil
  3. Sen yine kaybedip bulmuşsun fotoğrafları ben saf saf picassayı temizleyince bütün blogun fotoğrafları gitti :( tarlam yandı sanki :/

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ayy ben de blogu ilk açtığım zamanlarda bir picassa faciası yaşamıştım ve tek foto ile atlatmıştım. Picassayı temizleyince blog fotolarının gideceğini bilmiyor muydun? Geçmiş olsun :(

      Sil

Yorum bıraktığınız için çok teşekkür ederim.
(Yorumlarınıza lütfen link eklemeyin, yorumlarınıza link eklediğinizde yayınlanmayacaktır. GFC hesaplarınıza bloglarınızı eklerseniz isminize tıkladığımızda bloglarınıza ulaşabiliyoruz.)