9 Mart 2015 Pazartesi

Benim Gözümden / Son Zamanlarda #24

Böyle poğaçaydı börekti ilk annemden sonra benden sorulur bizim evde ama bu sefer kardeşimden. 4-3-2-1 poğaçası. İçine konulan malzeme nedeni ile ismi 4-3-2-1 miş.
Köpüksüz kahve yapmışlar :)
Ümraniye Şerifali'de evimize yakın bir cafe açılmıştı, biz de denemeye gittik. Old Car Garage ismi.
İçerisi de böyle.
Bu yokuştan hem inmeye korkuyorum hem seviyorum :) 

Kitap-kahve-çikolata. Bir kitap daha bitti, bloga yazılacak onlarca kitap birikti. Kısmet, seneye kadar yazarım artık :)
Yine kahvaltı hazırlamak bana düştü :)
Çok güzel kızartma yaparım :)
Can Park AVM'de yemek katı denemeleri. Meydan Tantuni'nin tantunisini beğenmedim :(
Kitap ve salep kış arkadaşlarıdır :)
Anılar 9 seneler seneler önce Abim sayesinde dinlediğim bir albümdü. (O zaman kasetler vardı tabi :D) Hatta bir çok şarkısını ezbere bilirim. Kardeşime ordan bir kaç şarkı dinlettim, o da gidip albümü almış. Nostalji yaptım :)

4 yorum:

  1. hımm mama dolu bi post olmuş cnm :) ilk resmi tarçınlı kurabiye zannettim. cnm çekti galiba :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yeme içme benden sorulur :) Ay evet canın çekti galiba :)

      Sil
  2. bol abur cubur ve bol yiyecek :)
    afiyetler olsun

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Her zaman ki ben :) Çok teşekkürler

      Sil

Yorum bıraktığınız için çok teşekkür ederim.
(Yorumlarınıza lütfen link eklemeyin, yorumlarınıza link eklediğinizde yayınlanmayacaktır. GFC hesaplarınıza bloglarınızı eklerseniz isminize tıkladığımızda bloglarınıza ulaşabiliyoruz.)