9 Mart 2015 Pazartesi

Benim Gözümden / Son Zamanlarda #23

Bol fotoğraflı, hatta bol yeme / içme fotoğraflı bir Benim Gözümden / Son Zamanlarda yazısı daha...
Gece yarısı dolapta duran pasta aklıma düştü, kendime mutluluk molası verdim :) Özsüt'ün çikolatalı trio pastası da çok güzel, tavsiye ederim :) 
İlk defa pankek yaptım, tadı süperdi ama mükemmeliyetçi biri olarak şekline taktım. Pankek tavası şart galiba :) 
Türk kahvesi ve kitap molası 
Muzlu milkshake yaptım, kitabımı okurken içtim :) 
Abimin sayesinde Çamlıca'da ki Şazeli Et Kasap'ı keşfettik. Patateslerine bayıldık. Sadece patateslerine değil ama.... 
Çoban salataya bayılırım :) 
Etler nefisti ama en güzeli de fiyatlar uygundu. Ete doyduk. Tavsiye ederim. 
Ekmek bulamadım sigara böreği kızarttım :) 
Ekmek buldum tost yaptım :) 
Bol bol yalnız kahvaltı yaptım ve bu hiç hoşuma gitmedi :)

3 yorum:

  1. Takipteyim tatlım, bana da beklerim
    http://meleginhediyeleri.blogspot.com.tr/

    YanıtlaSil
  2. Patates güzel görünüyor, etlerde yine yemeler içmeler gezmeler olmuş, bu postları okusam olmuyor okumasam olmuyor böle bir yaman çelişki canım :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ayy haklısın, şimdi baktım da ben de acıktım :)

      Sil

Yorum bıraktığınız için çok teşekkür ederim.
(Yorumlarınıza lütfen link eklemeyin, yorumlarınıza link eklediğinizde yayınlanmayacaktır. GFC hesaplarınıza bloglarınızı eklerseniz isminize tıkladığımızda bloglarınıza ulaşabiliyoruz.)