12 Mart 2015 Perşembe

Alix Avien 235 Oje

Bugüne kadar fazla Alix Avien oje kullanmadım. Markaya önyargımdan değil, ojeleri genelde kiosklardan almayı seviyorum, bir sürü oje çeşidinin içerisinden seçmeyi. Alix Avien'e de bir kiosk şeklinde şubeleşmek yakışır bence.
Bu oje gerçekten süper. Tek katta bile opak, sürünü kolay. Acelem varsa hemen tek kat sürüyorum, kuruması ve kalıcılığı orta.
İçerisinde sim v.s de barındırmadığı için çıkarması da çok kolay oluyor. Mor oje sevenlere tavsiye ederim.

4 yorum:

  1. Çok güzel görünüyor rengi, çokta yakışmış en yakın zamanda ben de almayı planlıyorum :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkürler, beğenmenize sevindim :)

      Sil
  2. Off renge bayıldım canım.İlk fırsatta almalıyım bu ojeyi.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ayy, teşekkürler canım, beğenmene sevindim :) Ben de çok beğeniyorum ayrıca, son dönemlerin favorilerinden :)

      Sil

Yorum bıraktığınız için çok teşekkür ederim.
(Yorumlarınıza lütfen link eklemeyin, yorumlarınıza link eklediğinizde yayınlanmayacaktır. GFC hesaplarınıza bloglarınızı eklerseniz isminize tıkladığımızda bloglarınıza ulaşabiliyoruz.)