10 Şubat 2015 Salı

Topicrem Çekiliş Sonucu

Daha önce şurada duyurduğum Topicrem ile birlikte düzenlediğimiz çekilişimize 65 kişi katıldı. Mükerrer katılımların çıkarılması ve ek haklarla birlikte katılım hakkı 139 oldu. 

Çekilişin kazananı Secilizm oldu, kendisini tebrik ediyorum. Kazanan kişi 3 gün içerisinde iletişim bilgilerini göndermezse çekilişi tekrar edeceğim. 
Topicrem'e işbirlikleri için teşekkür ediyorum. Topicrem Facebook sayfasında da zaman zaman çekilişler düzenliyor, takipte kalmanızı tavsiye ederim.
Tüm katılımcılara teşekkür ediyorum. Katılmak isteyenler olursa blogumda devam eden Karınca Design çekilişi var. Ayrıca yakında yeni çekilişlerimde olacak, takip de kalın lütfen.

1 yorum:

  1. Aa çok sevindim :)) Topicrem ilk çıktığında bebek şampuanını almıştım hala yüzümü yıkamak için kullanıyorum. Nutritive krem şu an tam ihtiyacım :)
    Teşekkür ederim ;)

    YanıtlaSil

Yorum bıraktığınız için çok teşekkür ederim.
(Yorumlarınıza lütfen link eklemeyin, yorumlarınıza link eklediğinizde yayınlanmayacaktır. GFC hesaplarınıza bloglarınızı eklerseniz isminize tıkladığımızda bloglarınıza ulaşabiliyoruz.)