18 Şubat 2015 Çarşamba

Nail Art'ımsı #3

Diskle güller kondurdum tırnağıma ama çok belli olmadı tabi. Taban oje Classics 118 numara
Tırnak bantı uygulaması yapmak istedim ama bantların kenar kısımlarını yapamadım, taştı. Gözüme hoş gözükmeyince bende bantı çıkardım, böyle bir çizgili manikür çıktı ortaya. Taban oje Orly Rock on Red
Balck Dot ojeleri sizler sevdiniz mi bilmiyorum ama ben sevdim. Gerçi çok çabuk bitti, 5 kullanımda bitmiştir herhalde. Tam bitmedi de içinde belki 1-2 sürmelik kalmıştır ama o da dondu, katılaştı. Olsun, 5 kere doya doya kullandım, yeter :) Mavi olan BD02, pembe olan BD03 rendi.

6 yorum:

  1. pek şekerler hepsi : ) uğraşmak zor o ince bantları manikür makası ile kesiyordum ben bi de öyle dene istersen tatlım : )

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Canım kestim ama beceremedim, biraz dışardan kestim herhalde takıldı hep ben de oje kuruyunca komple kaldırdım :)

      Sil
  2. Hepsi çok güzel olmuş canım.Ellerine sağlık !

    YanıtlaSil
  3. bu da güzel bundan sonraki deee :)

    YanıtlaSil

Yorum bıraktığınız için çok teşekkür ederim.
(Yorumlarınıza lütfen link eklemeyin, yorumlarınıza link eklediğinizde yayınlanmayacaktır. GFC hesaplarınıza bloglarınızı eklerseniz isminize tıkladığımızda bloglarınıza ulaşabiliyoruz.)