24 Şubat 2015 Salı

Mac Gentle Mineral Allık

Pudra allık formülünün içine işleyen, fırınlanmış mineraller, son derece ince ve hafif bir makyaj uygulaması sağlıyor. Cilt katman katman, yoğun ve ağır bir kapatıcılık olmadan renkleniyor. Elmacık kemiklerini aydınlık, sedefimsi bir ışıltıyla güçlendiriyor.
Mac Gentle allık mor alt tonlu güzel bir pembe. İçinde ince ışıltılar var. Bu ince ve doğal duran ışıltılar sayesinde de yanaklar daha canlı ve aydınlık görünüyor. 
İlk başta soğuk  görünümü nedeni ile korkmuş olsam da uyguladığımda oldukça doğal durduğunu gördüm. Doğru bir fırça ve yeterli miktarda uygulanırsa yanaklarda çok güzel duruyor ve soğuk renk tonuna rağmen canlı bir görünüm veriyor.
Pek makyaj uygulama fotoğrafı çekmeyi beceremiyorum ama yanaklarımda duruşu bu şekilde. Allık haricinde kontür veya highligter yok belirteyim. Buna rağmen canlı ve aydınlık görünüyor.
Pigmentasyon ve kalıcılık olarak da gayet iyi. Yoğun uygulamadan kaçınmak için fırçaya alırken dikkat etmek gerekiyor. Sürdükten sonra da uzun bir süre yanakta kalıyor. 
Mac Gentle benim ilk Mac allığım ve bana Makyaj Blogumun hediyesi. Kendisine bu hediyesi için teşekkür ediyorum. Makyaj Blogumun Mac Gentle yorumlarını okumak isterseniz buradan okuyabilirsiniz.

10 yorum:

  1. çok güzelmiş rengi :-)

    YanıtlaSil
  2. Canım rica ederim, güle güle kullan ve sana çok daha fazla yakışmış bu güzel renk <3

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Canım benim çok teşekkürler ♥

      Sil
  3. Tuttum bunu :) İnce bir konturun üzerine de çok güzel durur..

    YanıtlaSil
  4. rengi çok güzelmiş cnm sanada çok yakışmış

    YanıtlaSil
  5. Renk sende hoş durmuş canım.Mac evime çok uzak ve üşengeçlik söz konusu:( ama bende mac dainty allığı almak istiyorum kısmetse:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ayy uzaksa ben de üşeniyorum, en azından her zaman gidilmiyor. Görsellerden baktım da Dainty de ne güzelmiş :)

      Sil

Yorum bıraktığınız için çok teşekkür ederim.
(Yorumlarınıza lütfen link eklemeyin, yorumlarınıza link eklediğinizde yayınlanmayacaktır. GFC hesaplarınıza bloglarınızı eklerseniz isminize tıkladığımızda bloglarınıza ulaşabiliyoruz.)