12 Şubat 2015 Perşembe

Lancome Grandiose Maskara ve Visionnaire Krem Lansmanı

Lancome Grandiose Maskara ve Visionnaire Krem Lansmanı aslında sonbahar da olmuştu ama ben bilgisayarımdaki bir problem yüzünden fotoğraflarımı kaybettiğimi sanmıştım. Geçtiğimiz haftalarda problem giderilince -çok geç de olsa- yazmak istedim. 
Lansman Beyoğlu'nda Fransız Sarayı'nda oldu. Yıllardır Beyoğlu'na giderim, bir sürü ara sokağa girip çıkmışlığım vardır ama Fransız Sarayı'nı ne duymuştum ne görmüştüm o güne kadar. İstiklal Caddesi'ne o kadar kısa mesafede ki baktığında görüyorsun. 
Grandiose Mascara ile kuralları yıktık.
1839 yılında inşa edilmeye başlanan Fransız Sarayı gerçekten çok görkemli bir bina. Harika manzarası olan kocaman da bir bahçesi var. O gün Lancome için böyle hazırlanmıştı.



Lancome markası ve ürünleri hakkında bilgi aldık, ürünlerini inceledik. Açıkçası benim için Lancome denilince ilk aklıma gelenler makaraları, parfümleri, allıkları ve rujları oluyor. Bu yüzden ilk bu ürünleri inceledim.
Grandiose mascaranın tanıtımı için başka bir bölüme geçtik ve burada bizi bir piyano resitali ile karşıladılar. Daha sonra maskara hakkında bilgilendirme yapıldı. Grandiose, dünyanın ilk kuğu boyunlu maskarası. Ayrıca ambalajı da çok şık gördüğünüz gibi.

Grandiose Maskaranın reklam yüzü Penelope Cruz olmuş.

Lansmanda tanıtılan diğer ürün ise ''Akıllı Krem'' olarak tanıtılan Visionnaire Krem oldu.
Kırışıkların görünümünü azaltmayı, cildin dolgun ve aydınlık görünmesini vaadeden Visionnaire Krem, LR 2412 molekülü ve hyaluronik asit içeriyor ve ciltte birden fazla etki sağlayarak cildi düzeltiyor.
Sabah ve akşam kullanılabilir olması da Visionnaire Kremin bir artısı.
**Bu güzel ürünlerle tanışmamı sağladıkları için Lancome Türkiye ve Yöntem PR'a teşekkür ederim.

6 yorum:

  1. Ben de davetliydim ama ne yazık ki gidememiştim..Ne mutlu size..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Tühh, keşke gelebilseydin. Başka sefere belki

      Sil
  2. Ben şu aralar miracle kokusunu merak ediyorum lancome un.

    YanıtlaSil
  3. Tresor in Love parfümü var bende sadece lancome dan,pek tercih ettigim bir marka degil, oysaki güzel ürünleri olmuyorda degil, sanirim bloglarda cok fazla birsey okumadigim icin hakkinda denemiyorum hic. Kremide ilk sende okudum yada almanyada cikmadi henüz olabilir, aslinda yeni bir krem arayisindayim zaten, simdilik cilt doktorumun verdigini kullanacagim ama onlarda eglenceli olmuyor ya, kokusuz nesiz haha :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Maskaraları ve parfümleri çok popüler aslında. Ben allıklarını da seviyorum. O kadar çok marka var ki sıra gelmemiş olabilir Viva'cım, hangi birine yetişeceğiz ki di mi? :) Ay evet doktorların verdiği kremler hiç eğlenceli değil :)

      Sil

Yorum bıraktığınız için çok teşekkür ederim.
(Yorumlarınıza lütfen link eklemeyin, yorumlarınıza link eklediğinizde yayınlanmayacaktır. GFC hesaplarınıza bloglarınızı eklerseniz isminize tıkladığımızda bloglarınıza ulaşabiliyoruz.)