16 Şubat 2015 Pazartesi

Karınca Design Çekiliş Sonucu

En heyecanlandığım çekilişlerden biriydi, çünkü bence hediye çok sevimliydi. Hatta çekiliş devam ederken Karınca Design'ın Akasya AVM mağazasına gidip yakından inceledim hediyeyi. Çok sevimli, en kısa zamanda bende alacağım :)
Çekilişe 38 kişi katıldı, 2 mükerrer katılımcıyı tespit ettim. 36 katılıım ve ek haklarla birlikte 108 çekiliş hakkı oldu. Ve bu sevimli hediyenin kazananı;
Çekilişin kazananı Ecefobi oldu. Kendisini tebrik ediyorum ve mail adresime iletişim bilgilerini göndermesini rica ediyorum. Kazanan kişi 3 gün içerisinde geri dönüş yapmazsa çekilişi tekrar edeceğim.
Katılan herkese çok teşekkürler. Yakında bir instagram çekilişim olacak, buralarda kalın lütfen.
Karınca Design firmasına işbirlikleri için çok teşekkür ederim. Siteyi sık sık ziyaret etmeyi hatta şehrinizde mağazaları varsa uğramayı ihmal etmeyin, çok güzel şeyler var. Ben 1-2 şeyi gözüme kestirdim bile :)

4 yorum:

Yorum bıraktığınız için çok teşekkür ederim.
(Yorumlarınıza lütfen link eklemeyin, yorumlarınıza link eklediğinizde yayınlanmayacaktır. GFC hesaplarınıza bloglarınızı eklerseniz isminize tıkladığımızda bloglarınıza ulaşabiliyoruz.)