12 Şubat 2015 Perşembe

Hediye Zamanı; Karınca Design'dan Sevgililer Günü Hediyesi--Kapandı--

Eğlenceli, renkli ve ilginç ürünlerinden daha önce şuradaki yazımda bahsetmiş olduğum Karınca Design'dan  çok çok güzel Sevgililer Günü Hediyemiz Var. 
1 kişiye Baykuş El kremi ve Parlatıcı hediye ediyoruz. 
Bu şirin hediyeleri kazanmak için yapmanız gerekenler şunlar;
*Karınca Design online alışveriş sitesine üye olmak (Site üyeliği oldukça kolaydır, sadece 1-2 dakika içinde üye olabilirsiniz. Ayrıca facebook üzerinden üyelik de mümkün) -Zorunlu şart
*Karınca Design facebook sayfasını beğenmek - Zorunlu şart
*Çekilişi herhangi bir sosyal medya hesabınızda duyurmak - +1 hak
*Blogumun facebook sayfasını beğenmek - +1 hak
*Blogumun twitter hesabını takip etmek-+1 hak
Çekiliş 12 Şubat 2015 23:59'a kadar devam edecek, kazanan kişi 14 Şubat 2015 tarihinde duyurulacaktır. Çekilişe katılmak için mutlaka zorunlu 2 şartın da yerine getirilmesi gerekmektedir, aksi durumda katılımınız geçersiz sayılır. Daha çok katılım hakkı için ek hak şartlarını kullanabilirsiniz. Kazanan kişi hediye edilecek ürün ile ilgili renk tercihi yapabilir ama gönderim ürün stoklarına göre yapılacağından farklı renklerde gelebilir. Çekilişi kazanan kişinin hediyesi eline ulaşınca sosyal medya paylaşımı yapması firmanın özel ricasıdır. Kargo Karınca Design firmasına aittir. 
Şartları yerine getirdikten sonra aşağıdaki formu doldurarak çekilişe katılmış oluyorsunuz.



10 yorum:

  1. Katıldımmmm =) Kremlere bayıldımmm kiiiiiii

    YanıtlaSil
  2. katıldım kremler şahane :)

    YanıtlaSil
  3. krem bitse bile doldurur kullanırım ben bunları :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aynen ben de almayı düşünüyorum ve bittikçe dolduracağım :)

      Sil
  4. Katildimmm <3 Karinca design in hastasiyim zaten :) ayy hadi inşallaah:)

    YanıtlaSil
  5. SELAM,HEDİYELER SÜPERMİŞ.KIZIM İÇİN KATILDIM BENDE.

    YanıtlaSil
  6. Katildim tüm şartlar tamam:)

    YanıtlaSil
  7. ayyy çok cici şeyler. katıldım bakalım:)

    YanıtlaSil

Yorum bıraktığınız için çok teşekkür ederim.
(Yorumlarınıza lütfen link eklemeyin, yorumlarınıza link eklediğinizde yayınlanmayacaktır. GFC hesaplarınıza bloglarınızı eklerseniz isminize tıkladığımızda bloglarınıza ulaşabiliyoruz.)