19 Şubat 2015 Perşembe

Flormar Black Dot BD04 Oje

Flormar Black Dot ojeleri çıkar çıkmaz almıştım, fakat denemem bu yazı, yazısını yazmam da bu zamanları buldu. 
Black Dot ojeler son zamanlarda Flormar'da en sevdiğim serilerden biri oldu. Taban rengin içinde minik yuvarlak ve büyük altıgen pullar var. Taban renginin şeffaf olmaması da güzel. Tek katta opaklaşmıyor mutlaka 2. katı sürmek gerekiyor.
Tek kat uygulamada siyah pullar da seyrek durduğundan 2. katı mutlaka sürmek gerekiyor. 2. katı da sürünce pullar ojeye gömülüyor, yine çok belirgin olmuyor. Biraz sürmesi meşakkatli yani. Ben pulları tek tek işliyorum bazen sürerken ama olsun sevdiğim için sorun etmiyorum :)
Yine sürerken oje de biraz dalgalanma yapıyor. Ama çabuk kuruyor. (Araya bir de olumlu bir cümle ekleyeyim dedim ki bir olumsuzluk daha geliyor çünkü) Çıkarması maalesef zor.Ben folyo yöntemi ile çıkarıyorum. Yine de dediğim gibi sevdiğim için bol bol sürüyorum :) 

10 yorum:

  1. Çok güzel ojeler bunlar gerçekten. Ben de çok beğeniyorum. Fakat hala daha satın alıp deneyebilme fırsatım olmadı inanır mısın :(

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. O kadar çok oje var ki hangi birine yetişip deneyeceğiz zaten canım. Başka ojeler denersin, daha neler çıkar :)

      Sil
  2. Çıkarma sorunu yüzünden kullanamıyorum ama içim gidiyor.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Folyo yöntemi sayesinde sürüyorum canım, tv izlerken yapıyorum çok iyi oluyor :)

      Sil
  3. Pembe olanından demiştim. Çok güzel duruyor ama çıkarırken insanın içi gidiyor :(

    YanıtlaSil
  4. ojeyi sevme ama çok sevimli durmuş bu:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkürler, beğenmenize sevindim :)

      Sil

Yorum bıraktığınız için çok teşekkür ederim.
(Yorumlarınıza lütfen link eklemeyin, yorumlarınıza link eklediğinizde yayınlanmayacaktır. GFC hesaplarınıza bloglarınızı eklerseniz isminize tıkladığımızda bloglarınıza ulaşabiliyoruz.)