28 Şubat 2015 Cumartesi

Benim Gözümden / Son Zamanlarda #18

Bol fotoğraflı bir Benim Gözümden / Son Zamanlarda yazısı daha...
Sunum önemlidir konulu yemekler hazırladım :)
Çiçek gönderenlere teşekkür ettim :)
Ekmek arası köfte zamanı.
Bol bol gezdim, İstanbul manzarası çektim. Küçüksu Kasrı'nın bahçesinden manzaramız
Fotoğraf siyah beyaz değil o gün hava siyah beyazdı. Kapkaranlık bir günden. Çok sevdiğim yerlerin birinden diğerine bakış.... Küçüksu Kasrı'nın bahçesindeyiz karşımızda Boğaz Köprüsü ve Rumeli Hisarı
Hava karanlık, yağmurlu veya karlı olsun isterse boğaz havası almak gibisi yok 
Küçüksu Kasrı... İçini de gezmedi iseniz mutlaka gezmenizi tavsiye ederim. 

Her yolun bir sonu vardır!


Poz vereceğim diye düşüyordum az kalsın :)

4 yorum:

  1. Küçüksu kasrı muhteşem.not aldım İstanbula gelince Inşallah görmek nasip olur

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. İnşallah canım, İstanbul'da o kadar çok görülecek yer var ki bakalım hangilerini görebileceksin :)

      Sil
  2. Bu bol fotografli yazilarin cok güzel. Cok seviyorum bu bölümü.

    YanıtlaSil

Yorum bıraktığınız için çok teşekkür ederim.
(Yorumlarınıza lütfen link eklemeyin, yorumlarınıza link eklediğinizde yayınlanmayacaktır. GFC hesaplarınıza bloglarınızı eklerseniz isminize tıkladığımızda bloglarınıza ulaşabiliyoruz.)