22 Şubat 2015 Pazar

Benim Gözümden / Son Zamanlarda #17

Bol fotoğraflı bir Benim Gözümden / Son Zamanlarda yazısı daha...
Viaport'tayız :)
Arby's mi o :) Uzun zamandır yememiştim.
Annemin doğum günü pastası
Taksim'de yemek yedik ama beğenmedik :(
Taksim Meydanı.... Kısa kollulardan anlaşılacağı gibi yaz sonu karelerinden :)
Bir dönem bol bol kitap okudum, üst üste bir sürü kitap bitirdim. Kitap okurken hep birşeyler yedim. Burada da After Eight ve kitap keyfi yapıyorum. Bu arada 2 haftadır hiç kitap okumadım, okuyamadım :( 
Mis gibi hafta sonu kahvaltıları hazırladım :) 
Türk kahvesiz olmaz tabii ki. 
Çok güzel kurabiyeler, poğaçalar yaptım. Tadına bakan bir daha istedi ama tarifleri kaydetmediğim için bir daha bulamadım. Başka tarifle de yapınca aynı tadı alamadık :(  
İstanbul'da balık olmak konulu sanatsal çalışmam :)

10 yorum:

  1. sütün içine attığın o baharat nedir çok merak ettim???

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yakalandım :) Önce çikolata rendeledim süte sonra kesmedi after eightle birlikte içtim :) Yani çikolata içindeki.

      Sil
  2. Merhaba bloğunu keşfettim bende bloğuma beklerim ve seni bloğumdaki 8 Mart hanımeli hediyeleşme etkinliğine davet ediyorum katılırsan cok sevinirim sevgilerle

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Merhaba, hoş geldiniz. Geliyorum ilk fırsatta iade-i ziyarete :)

      Sil
  3. Canım benim yine harika fotoğraflar yayınlamışsın.Arbys bir ara fena takıntıydı bende de.İstanbul'da balık olmak adlı çalışmana ise ayrıca bayıldığımı söyleyemeliyim. :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Canım, çok teşekkürler. Senin fotoğrafların kadar olmasa da işte :) Arbys 'i ben unutmuşum ya yakınlarda da yoktu ama yine açıldı ben de takılabilirim bu ara :)

      Sil
  4. Merhaba, instagramdan takipteydim zaten :) Şimdi burdan da takipteyim, bana da beklerim ;) Sevgiler…

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Merhaba Tuğba, hoş geldin o zaman bloguma :) Geliyorum en kısa zamanda iade-i ziyarete. Sevgiler

      Sil
  5. Merhaba, nefis yemekleri görünce karnım acıktı gece gece :) İstanbul'da balık olmak çalışmanıza bayıldım :)
    Mutlulukla kalın.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Merhaba, hoş geldiniz bloguma :) Siz de mutlulukla kalın, sevgiler :)

      Sil

Yorum bıraktığınız için çok teşekkür ederim.
(Yorumlarınıza lütfen link eklemeyin, yorumlarınıza link eklediğinizde yayınlanmayacaktır. GFC hesaplarınıza bloglarınızı eklerseniz isminize tıkladığımızda bloglarınıza ulaşabiliyoruz.)