15 Şubat 2015 Pazar

Benim Gözümden / Son Zamanlarda #16

Haftalar önce yazıp bir türlü yayınlayamadığım yazılardan.... Taslaklarım  yine dolu, ben hayata yine geç kalıyorum bu aralar :(
Son yaz fotoğrafı, bundan sonrası hep yağmur hatta kar hep kapalı ayakkabı.
Ben gökyüzü fotoğrafçısı olmak istiyorum :)
Sabiha Gökçen yolundayız, acaba bizim yolcumuzun uçağı mı bu?
Gelen misafirimizi havaalanından aldık Viaport'a geçtik.
Şu kule şeklindeki dönme dolaba binmiştik de, korkunç birşeydi. Gerçi binelim diyen varsa yine binerim :)

2 yorum:

  1. Ne kadar harikaa bir kare çıkmış sevdacım gökyüzü muhteşem gözükmüş.Ay burdan bakarken içim geçti nasıl bindin o dolaba:(ben çok korkarım

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bi cesaret bindim valla şimdi bakınca bile korkuyorum ama :)

      Sil

Yorum bıraktığınız için çok teşekkür ederim.
(Yorumlarınıza lütfen link eklemeyin, yorumlarınıza link eklediğinizde yayınlanmayacaktır. GFC hesaplarınıza bloglarınızı eklerseniz isminize tıkladığımızda bloglarınıza ulaşabiliyoruz.)