1 Şubat 2015 Pazar

Benim Gözümden / Son Zamanlarda #15

Bugün ki Benim Gözümden / Son Zamanlarda serimizin fotoğrafları çok özel. Cep telefonum ile çektiğim en güzel fotoğraflardan. Fotoğrafçıların dediği bir söz var ya, onun ne kadar doğru olduğunu anlıyorum: Doğru ışık herşeydir. Ortalama bir kamerası olan bir makina ile o kadar güzel kareler yakaladım ki aydınlık güneşli pırıl pırıl günlerde. Bakalım sizler beğenecek misiniz fotoğraflarımı?
Evet, bu benim :) Gölgelerin gücü adına
Bazı akşamlar gerçekten çok güzel değil mi?
Akşam güneşi yine bize vurdu, yine mi güzeliz yine mi Kadıköy yani :)
Daha önce de demiştim, Kadıköy'e gelindi mi Haydarpaşa ile selamlaşılmadan dönülmez.
Beni de bu güzel havalar mahvetti :)

7 yorum:

  1. Gerçekten güzel fotoğraflar yakalamışsın canım.Karşı tarafı özlemişim bu arada :)

    YanıtlaSil
  2. şu gri günümü aydınlattı fotoların tatlım ^^

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sevindim canım, teşekkürler :)

      Sil
  3. Güneşi görünce istem dışı gülümsüyorum. Bu yüzden demek güneş insana enerji verir dedikleri ,çok güzel fotoğraflar ellerine sağlık...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aynen ben de öyle, güneşin enerjisine inanıyorum. Teşekkürler canım, beğenmene sevindim :)

      Sil
  4. gün batımı ne kadar güzel duruyor,çok güzel fotoğraflamışsın cnm:)

    YanıtlaSil

Yorum bıraktığınız için çok teşekkür ederim.
(Yorumlarınıza lütfen link eklemeyin, yorumlarınıza link eklediğinizde yayınlanmayacaktır. GFC hesaplarınıza bloglarınızı eklerseniz isminize tıkladığımızda bloglarınıza ulaşabiliyoruz.)