20 Şubat 2015 Cuma

Bee Beauty Vitamin & Shea Yağı Özlü Vücut Kremi

A ve E vitaminleri ile yenilenen cilt hücreleri size sağlıklı bir görünüm kazandırıyor. Shea yağı ve ipek proteinleri teninize kaybettiği esnekliği geri veriyor. Cildi yğlandırmadan nemlendirir.
Bee Beauty Vitamin & Shea Yağı Özlü Vücut Kremi bir indirim döneminde tesadüfen aldığım ama kokusu ve yapısını çok beğenince tekrar tekrar aldığım bir krem oldu. Her indirim döneminde sepete atıyorum, tabi raflarda bulursam. 
Ne çok katı ne çok sıvı bir yapısı var, sürmek için ideal katılıkta. Daha önce başka bir markadan aldığım ve kapkatı çıkıp süremediğim kremi düşününce bunu belirtmek zorundaydım. Çok çabuk emiliyor ve içeriğindeki shea yağı sayesinde gerçekten çok güzel nemlendiriyor. Özellikle kışın kuruyan ellerime, tırnak kenarlarıma çok iyi geliyor. Kokusu ise misss miss, çok güzel bir kokusu var. Bir odada sürülünce evin diğer odalarında da alınıyor kokusu, öyle baskın. Bu benim için çok güzel bir özellik, kokusunu da sevdiğim için. Ama koku sevmeyenlerin dikkat etmesi gerekebilir. 
Gratis'lerde satılan Bee Beauty markasının bu kremini cildi kuru olup uygun fiyatlı güzel bir vücut nemlendiricisi arayanlara tavsiye ederim. 

2 yorum:

  1. Sevda'cım Bee Beauty kremlerin kokuları çok hoş gerçekten.Bu arada yeni şablonuna bayıldım,bende şablon değiştirmeyi çok istiyorum bu ara.Güle güle kullan,bol okunmalar getirsin sana :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet canım, limon cheese cake serisini de kullandım o da harika kokuyor :)
      Şablonumu beğenmene sevindim, bir gece karar verdim ama blogu çökerttim sabahladım falan ama güzel oldu. Header da ufak bir destek aldım çok sevdiğim birinden, onun dışında ince ince bir kaç günde yaptım. Yapmaya karar verirsen soracağın birşey varsa yardımcı olurum canım. Çok teşekkürler bir de :)

      Sil

Yorum bıraktığınız için çok teşekkür ederim.
(Yorumlarınıza lütfen link eklemeyin, yorumlarınıza link eklediğinizde yayınlanmayacaktır. GFC hesaplarınıza bloglarınızı eklerseniz isminize tıkladığımızda bloglarınıza ulaşabiliyoruz.)