19 Ocak 2015 Pazartesi

Nail Art'ımsı #2

Nail art yapmayı pek beceremediğim için kendimce yaptığım oje uygulamalarının başlığını böyle değiştirmiştim. Uzun zamandır yazamamıştım, bakalım neler yapmışım;
Havyar manikür yaptım ben :) Zemin oje Essence Very Berry Sevgili Tuba (KoyuKırmızı) 2014'e girerken hediye etmişti bu havyar manikür kutucuklarından. (Nasıl anlatsam bilemedim bunları?) Ancak kullanabiliyorum. Tuba'cığıma teşekkür ederim tekrar, keşke yeniden blog yazsa.
En çok yaptığım manikürlerden biri . Kullandığım ojeler fotoğrafta var zaten :)
Stickerları da sık sık kullanıyorum manikürlerimde. Zemin oje Orly Rock on Red

4 yorum:

  1. yani hepsi de güzel olmuş bence..

    YanıtlaSil
  2. Hepsi ayrı güzel olmuş canım.Havyar manikür konusunda ilham kaynağı oldun bana :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkürler canım, uzun ömürlü bir manikür değil ben de yeniden yapmak istiyorum ama elim gitmiyor havyara :)

      Sil

Yorum bıraktığınız için çok teşekkür ederim.
(Yorumlarınıza lütfen link eklemeyin, yorumlarınıza link eklediğinizde yayınlanmayacaktır. GFC hesaplarınıza bloglarınızı eklerseniz isminize tıkladığımızda bloglarınıza ulaşabiliyoruz.)