4 Ocak 2015 Pazar

Kitap Yorumu; Bitti Denen Yerden Başlamak - Nilgün Çolak

Bazen insanın hayatının artık tamamen bittiğini ve kendisi için sonun başlangıcını yaşadığını hissettiği zamanlar olur.Bütün dünyanın, hatta insanların hepsinin teker teker üstüne geldiğini, her kötü şeyin kendisini bulduğunu, zorlukların altında kalacağını ve kalkamayacağını düşündüğü anlar olur.Ama belki de o bittim dediğiniz an sizin yeniden başlangıcınız olacaktır. Yeter ki, kendinize olan güveninizi ve inancınızı yitirmeyin. Her nefes alışverişinizde benliğinizde bulunan ama isteyerek ya da istemeyerek bir kenara bıraktığınız o gücü hatırlayın ve içinizdeki gücü yeni bir ışığa çevirin.Hayat yaşamaya değer. Geçmiş arkada kalan merdiven, ister inin ister çıkın sonuç her ikisinde de varmak istediğiniz yer, yani hedefiniz.Bunu ben yaptım ve başardım. Sizler de yapabilirsiniz.Tek ihtiyacınız olan başarmayı istemek ve başarı için hedefinizi belirlemek."Yeter ki isteyin! "
Yazarın kendi yaşantısından yola çıkarak yazdığı bir ''kişisel gelişimimsi'' kitap Bitti Denen Yerden Başlamak. Fakat anlatımını çok abartılı buldum. Hepimiz hayatımızdan çıkışlar arıyoruz, inanıyoruz, başarmak istiyoruz. Kitapta azim, başarı v.s. örnekleri insana kendini kötü hissettiriyor. Ayrıca bölümler arası başlıklar çok hoş da başlıktan sonra konu daldan dala konmuş oluyor. Bölüm sonlarında ki şiirler gerçekten kötü. Benim için zaman kaybı oldu. Beğenmedim.

6 yorum:

  1. Cnm senin okuma hızına hayranım ben bu aralar çok yavaş gidiyorum

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Canım ya bakma ben de o kadar hızlı okumuyorum. Hele bu aralar iyice yavaşladım :(

      Sil
  2. Kitapları çok severim ben de , ama güzel olanları..Keyifli nice okumalara...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben de güzel olanları seviyorum ama işte anlaşılmıyor dışından bakınca :( Çok teşekkürrler :)

      Sil
  3. finaller bitince kendime okuyacak kitap arıyordum bulmuş oldum :) ayrıca bloğunuzu çok beğeniyorum tebrik ederim :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkürler, bu kitabı ben pek sevmedim ama :)

      Sil

Yorum bıraktığınız için çok teşekkür ederim.
(Yorumlarınıza lütfen link eklemeyin, yorumlarınıza link eklediğinizde yayınlanmayacaktır. GFC hesaplarınıza bloglarınızı eklerseniz isminize tıkladığımızda bloglarınıza ulaşabiliyoruz.)