26 Ocak 2015 Pazartesi

Karınca Design'ın Eğlenceli Ürünlerini Gördünüz mü?

Karınca Design 2002 yılından bu yana birbirinden renkli, eğlenceli ve gülümseten tasarımlarıyla müşterilerine mutfak eşyalarından, kırtasiyeye; ev dekorasyon ürünlerinden, elektroniğe; takıdan, kozmetik ve bakım ürünlerine kadar bir çok kategoride çok çeşitli ürünler sunan bir firma.
İstanbul, Ankara, İzmir Bursa ve Antalya olmak üzere 5 ilde 12 mağaza ve 1 İnternet mağazası olarak müşterilerimize hizmet veriyor. 
İstanbul'da çeşitli AVMlerde mağazaları olmasına rağmen bana yakın bir lokasyonda olmadıkları için ürünlerini sadece internet mağazalarından izlemek zorunda kalıyorum :) Bir ara Akasya AVM'ye gidip renkli, eğlenceli ve şirin ürünlerini yakından görmek istiyorum. Belki bir mağaza turu da yapabilirim.
Daha önce sitelerini incelediniz mi bilmiyorum, ben girdiğimde her seferinde neye bakacağımı, neyi beğeneceğimi şaşırıyorum.  Seçtiğim bir kaç ürün aşağıda, sitede daha renkli, daha ilginç bir sürü şey var. Mutlaka inceleyin derim;
Alarmlı saat, baykuş sabunluklar ve şirin rendeleri ''Ev Dekorasyon'' bölümünde bulabilirsiniz.

Bu ekmek kızarma makinasına ve kaktüs şeklindeki nespresso kapsül standına bayıldım. Bunlar da Ev Dekorasyon bölümünde. 

Bantlık ve zımbaya bayıldım. Bunlara ''Ofis Kırtasiye'' bölümünden ulaşabilirsiniz.
Ya bu mini Ajan Hoparlörlere ne demeli. Bunlardan istiyorum :) Bu şirin şeyleri ve dahasını Elektronik bölümünden inceleyebilirsiniz.
İçimizdeki baykuş sevgisi bambaşka. Baykuş şeklindeki el kremi ''Kişisel'' telefon kapakları ise ''Telefon-Tablet'' bölümünde.
Bunun yanında eğer biri için hediye arıyorsanız ve ne alacağınızı bilmiyor veya kafanız karışıksa ''Doğum Günü Hediyesi'' , ''İlginç Hediye'' , ''Arkadaşa Hediye'' , ''Anneye-Babaya-Çocuğa Hediye'' gibi bölümlerden kolayca seçebilirsiniz.
Yaklaşan Sevgililer Günü için de Sevgiliye Hediye bölümüne bakmayı unutmayın.
Karınca Design'da 16:00'ya kadar verdiğiniz sipariş aynı gün kargoya veriliyor. Tüm siparişleriniz için ücretsiz hediye paketi imkanı var ve kredi kartı veya nakit olarak kapıda ödeme seçeneği mevcut.


10 yorum:

  1. baykuşların güzelliği <3

    YanıtlaSil
  2. Mağazalarını bir kaç kez gezme fırsatı bulmuştum.Gerçekten iyi düşünülmüş ve gülümseten ürünleri var :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Gerçekten çok güzel çok renkli çok eğlenceli :)

      Sil
  3. bir ara rengarenk okuma gözlükleri de vardı almıştım keşke yeniden getirseler de alsam :-)

    YanıtlaSil
  4. Şemsiye aldım çok sevimli ;) ürünle sorun yaşadım ve fiş olmamasına rağmen çok güzel ilgilendiler.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Şemsiyelerine bayıldık biz de kuzularla baktık :) İlgili olmalarına da sevindim

      Sil
  5. Harika ve yaratıcı ürünlerin merkezi resmen :) Ankara da oturanlar Panora da muhakkak en az bir ürününü inceleme fırsatı bulmuştur:)

    YanıtlaSil

Yorum bıraktığınız için çok teşekkür ederim.
(Yorumlarınıza lütfen link eklemeyin, yorumlarınıza link eklediğinizde yayınlanmayacaktır. GFC hesaplarınıza bloglarınızı eklerseniz isminize tıkladığımızda bloglarınıza ulaşabiliyoruz.)