9 Ocak 2015 Cuma

Classics Oje No: 118

Classics  bir Erkul Kozmetik arkası. Yani Golden Rose'un kardeş markası. Eskiden ürünlerini kozmetikçilerde görüyordum ama artık üretilmiyor olabilir, çünkü hiçbir yerde göremiyorum. Oysa ki bir kaç ojesini kullandım, gerçekten sürümü olsun, yapısı, kalıcılığı olsun iyi ojelerdi.
Classics'in web sayfasındda ürünler hakkında bilgi var hala ve bu seri ojeler için şöyle demiş; Parlak, kalıcı ve çabuk kuruyan formülü, küçük sevimli şişesi ve moda renklerden oluşan renk alternatifleriyle çantanızdan ayıramayacağınız, kullanımı kolay, pratik ve şık bir oje.
Nude oje pek sevmiyorum. Kullanırsam da bej, kahve alt tonlulardan uzak duruyorum. İlla pembe alt tonlu olacak. Şu an tırnaklarımda gördüğünüz oje benim kullanabileceğim en nude oje. Yapısı çok güzel. Kolay sürülüyor, dalgalanma yapmıyor. Kuruması da hızlı. 2 katta opaklaşıyor.
Uzak Işıklar'dan yeni aldığım yüzüklerimi de taktım :) 
Ayrıca temizlemesi de kolay bu ojenin. Minik şişeleri de seviyorum, kurumadan, bozulmadan, sıkılmadan bitiyorlar.

4 yorum:

  1. Canım çok çok beğendiğim romantik pembe adı verdiğim bir renk, çok zarif gözükmüş tırnaklarln, ,yüzükler de pek cici, , gülegüle kullan :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkürler canım benim, beğenmene sevindim :)

      Sil
  2. Ne tatlı bir rengi varmış ♥ Yüzüklerine de ayrıca bayıldım kuzum güle güle kullan :*

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkürler canım benim :)

      Sil

Yorum bıraktığınız için çok teşekkür ederim.
(Yorumlarınıza lütfen link eklemeyin, yorumlarınıza link eklediğinizde yayınlanmayacaktır. GFC hesaplarınıza bloglarınızı eklerseniz isminize tıkladığımızda bloglarınıza ulaşabiliyoruz.)