23 Ocak 2015 Cuma

Bitenler #53

Bitenler yazılarını çok sevmeme ve bir sürü ürün bitirmeme rağmen Ekim'den beri Bitenleri yazmamışım.  Benim için gerçekten çok uzun zaman.
Skin79 Aloe Fresh Mask Sheet; Tek kullanımı kağıt maske. Cildi nemlendirme ve sakinleştirme vaadi var. Kullandıktan sonra cildim yumuşacık oldu. Herhangi bir alerji v.s. ye neden olmadı.
Diadermine Arındırıcı Temizleme Kremi; Biraz sert bir temizleme kremi, kullandıktan sonra cildi çok kurutup tahriş ediyor. 
Sebamed Yüz ve Vücut Temizleyici; Yüz için 1-2 sefer kullandım ama çok kuruttu yüzümü, ben de vücut için kullanıp bitirdim. Güzel bir kokusu olsa vücut için alınır, kullanılır ama kokusu da güzel değil. Hassas ciltler için dese de nazik bir temizleme ürünü de değil. 
Signal White Now; Bu diş macununu masmavi rengi nedeni ile sevmesem de evde sürekli stoklarda bulunuyor ve kullanıyorum. Lavaboyu masmavi yapmasa iyi diş macunu aslında :)
Estee Lauder Double Wear Zero Smudge Mascara; Aslında bu mascaranın 2 sene kadar önce kahvesini kullanmıştım. Daha sonra da siyahı hediye gelmişti bana doğum günümde. Fena değil diyeyim. Yazısı burada
Watsons Lavanta Kokulu Rahatlatıcı Ayak Losyonu; Yazısı burada
Isana Süt & Bal Duş Kremi; Isana markası Rossmann'larda satılıyor. Bu duş kremlerinin de fiyatları çok uygun. Çeşit çeşit alıp stok yapmışım. Süt & Bal kremden 3-4 tane kullanmışımdır. Cildi kurutmuyor, yumuşacık yapıyor ve mis gibi kokuyor. Ama üst üste çok kullandım sanırım, kokusunu bir süre duymak istemiyorum :) 
Moshos Garden Shea & Lavanta Kremi; Yazısı burada
Watsons Beyaz Çikolatalı Maske; Yazısı burada Ben bu maskeyi sevmiştim, genel olarak tek kullanımlık maskeleri de seviyorum. Şu ana kadar da alerji, tahriş, kızarıklık gibi bir problem yaşadığım olmadı. 

Shiseido Benefiance Wrinkleresist24 Pure Retinol Express Göz Maskesi; Haftada 1 kullanmaya

çalışıyorum, yoksa unutuyorum.  Yazısı burada
Wellaflex Köpük; Yıllardır ara ara alırım, tutuşunu beğeniyorum. 
Purederm Snail Yeniden Canlandırıcı Maske; Bir dönem çok popülerdi, bir kaç tane almıştım. En sonuncuyu da kullandım bitirdim. Yazısı burada
Benri Pamuk; Benri pamukların her çeşidini seviyorum. Ojeleri hidrofil pamukla çıkarmayı daha çok sevdiğimden almıştım. Bu bitince yeni Benri açıldı bile.
AQuas Pedicure 2'li Set; Bu biten 2 li setin Hızlı Yoğun Bakım Kremiydi. Set için yorumum burada
Avon Anew Clinical E-defence Losyon; Ne yalan söyleyeyim, Avon'un cilt bakım ürünlerine benim de önyargım var. Ama bu mavi şişeyi denemek istedim ve beğendim. Yazısı burada

4 yorum:

  1. Signal'in diş macununu bende çok beğendim ama hem lavaboyu hemde kullandığım diş fırçasını masmavi yapmasından hiç hoşlanmıyorum.Keşke değiştirseler içeriğini.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Off sorma dişlerimi korka korka fırçalıyorum :(

      Sil
  2. Canım ne güzel bir sürü şey bitirmişsin....bu arada o Sebamed benim de cildimi germişti :/

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Daha çok biten var ama yazmaya üşeniyorum :) Sebamed anlayamadığım bir marka açıkçası :(

      Sil

Yorum bıraktığınız için çok teşekkür ederim.
(Yorumlarınıza lütfen link eklemeyin, yorumlarınıza link eklediğinizde yayınlanmayacaktır. GFC hesaplarınıza bloglarınızı eklerseniz isminize tıkladığımızda bloglarınıza ulaşabiliyoruz.)