18 Ocak 2015 Pazar

Bir Alışveriş; Trendyol - Marjin Butiği

Yine taa yazdan kalma, önce bir türlü yazamadığım sonra da yazıp bir türlü yayınlayamadığım bir yazı ile buradayım....
Doğum günüm de kardeşim ve ablam hediye almak yerine para verdiler, istediğim hediyeyi kendim seçmem için. Param kıymetlidir, ne alsam ne alsam diye mağazaları epey dolandım. Sonra da Trendyol'da Marjin kampanyasını gördüm ve doğum günü hediyelerimi buradan almaya karar verdim. 
Evet, tam 4 tane sandalet aldım. Ne yapayım, fiyatları da uygundu.


Bu nar çiçeği düz sandaletlere bayıldım. Aldıktan sonra en fazla giydiğim de bu sandalet oldu. Gerçekten çok rahat. Fiyatı 39.90TL.
Son zamanlarda topuklu ayakkabı pek giyemiyorum. Düz ayakkabılarda da ayaklarım ağrıyor. Eskiden pek sevmediğim dolgu topukları rahatlığı nedeni ile önce mecburiyetten tercih ettim, sonra da sevmeye başladım. Bu sandalet de oldukça rahat. Fiyatı 59,90 TL.
Bu modelin krem rengini alınca siyahını da almam lazım dedim. 
Bunlar da biraz klasik gibi duruyordu, daha özel durumlarda rahatça giyerim dedim ama giymeye bir türlü fırsat olmadı. Fiyatı 59,90TL.
Ayrıca alırken dikkat etmemiştim ama eve gelince farkettim, bu modelin adı benim yeğenimin adı ile aynıymış. Türkiye'de az duyulmuş bir isim, DALİLA. Şaşırdım :)
Ablama ve kardeşime hediyeleri için teşekkür ediyorum :)

4 yorum:

  1. Nar çiçeği olana ben de bayıldım. E bir de rahatsa :)
    Güle güle kullanın

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok rahattı, çok memnun kaldım o sandaletten. Teşekkürler :)

      Sil
  2. Guzel gunlerde kullan. Ben de cok begenerek Marjin'den bir canta almistim . Online de degil magazasindan . 2-3 ay sonra dugmesi koptu yapistirdik bu defa dugmenin yapisik oldugu parca yerinden cikti . Bir de saplari metaldendi ve butun bluzlarimin omuz kisimlarina iz birakti. Bu yuzden uzak durdugum bir marka benim :/

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkürler. Kötü olmuş senin ki, ben de açıkçası 1 sene kadar önce anneme Trendyol'dan Marjin çanta almıştım o çok iyi çıktı. Ona güvenerek aldım. Şu ana kadar bir problem çıkmadı ama inşallah da çıkmaz. Sana geçmiş olsun, keşke firma ile iletişime geçip çözüm arasaydın, belki yardımcı olurlardı :(

      Sil

Yorum bıraktığınız için çok teşekkür ederim.
(Yorumlarınıza lütfen link eklemeyin, yorumlarınıza link eklediğinizde yayınlanmayacaktır. GFC hesaplarınıza bloglarınızı eklerseniz isminize tıkladığımızda bloglarınıza ulaşabiliyoruz.)