7 Ocak 2015 Çarşamba

Benri Hair Color Pembe Renkli Saç Spreyi

Benri pembe renkli saç spreyini Gratis göndermişti. Aslında böyle şeyleri gençlerde seviyorum ama kendimde uygulamaya pek cesaretim yoktu. Ben de yeğenlerim gelince belki denemek isterler diye bir kenara ayırmıştım. 
Yeğenimin mis gibi sağlıklı saçlarını da pek yıpratmak istemediğimden hafif bir şekilde uygulamak istedim. Uygulamak istediğiniz bölgeye 20 cm uzaktan sıkıyorsunuz, sonrasında da 10 dakika kadar beklerseniz sabitleniyor. Bu arada giysilere bulaşmasın diye elle sürekli koruma hareketi yapınca bulaşma yapıyor, neyse ki yıkayınca hemen çıkıyor. Biz hafif uyguladığımız için 1-2 saat sonra saçtan kendiliğinden uçtu. Daha yoğun uygulamada hem daha belirgin hem de daha kalıcı olur mutlaka. Saçların yıpranmaması adına uygulandıktan sonra mutlaka yıkanması daha uygun olur. 
Bu arada pembeyi sevdik ama yeğenlerimin aklında mavisi kaldı. İlk fırsatta mavisini alıp deneyeceğiz :)

4 yorum:

  1. Saçlarınız çok güzel neden siz kullanamayasınız ki?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkürler :) Dalgalı ssaçlarım ve saç uçlarım biraz kuru. Güzel durmayacağını düşündüm. Düz saçlar da daha güzel duruyor bence. Ayrıca da yaş itibari ile biraz çılgın geldi bana :)

      Sil
  2. Ben hic sevmedim hepsini kullandim bosa gitti sacimdan uctu kayboldu

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. 1-2 saat dayandı yeğenimin saçında ama dediğiniz gibi hemen uçuyor. Kendi kendine uçması da bizim hoşumuza gitti, çıkarmak için uğraşmadığımıza sevindik.

      Sil

Yorum bıraktığınız için çok teşekkür ederim.
(Yorumlarınıza lütfen link eklemeyin, yorumlarınıza link eklediğinizde yayınlanmayacaktır. GFC hesaplarınıza bloglarınızı eklerseniz isminize tıkladığımızda bloglarınıza ulaşabiliyoruz.)