14 Ocak 2015 Çarşamba

Benim Gözümden / Son Zamanlarda #8

Yaza dair o kadar anı biriktirmişim ve paylaşamamışım ki, şimdi anlat anlat bitmiyor. Yazdan kalma karelerle devam ediyoruz;
Şuradaki yazımda bahsettiğim ziyarette bize ikram edilen 1 tabak böğürtlen ve ahududuyu ''ben bunları eve götürsem'' dedim ve poşete doldurdum yüzsüzlük yaparak :) Ve onlar yaptığım keke sos oldular. Damla çikolatalı, kakaolu, böğürtlen soslu kek yaptım yani. Mutfakta kendimi aşmaya başladım :)
Teyzemin kedisi
Hollanda'dan biri mi geldi? :)
Aaa, kuzum gelmiş :) Kuzumla mutfakta başbaşa dakikalar geçirdik.
Varsa bir maşAllahınız, alırız bir dal kuzum için :) Dondurmayı uslu uslu benimle sohbet ettiği için verdim, rüşvet olarak :) Çok kibar dondurma yeriz.

10 yorum:

  1. Ay boncuk gözlü buraları da aydınlatmış:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aydınlattı miniğim buraları da :)

      Sil
  2. Takipteyim beğeneceğiniz bloguma sizi de beklerim. Saygılarımla. Blogum: http://ciziyorumdikiyorum.blogspot.com.tr . Facebookta da https://www.facebook.com/pages/Tasar%C4%B1mda-Nilg%C3%BCn-%C3%96zen-Ayd%C4%B1n/802433419804021

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Merhaba, iade-i ziyaret için geleceğim mutlaka.

      Sil
  3. Hollanda'daya gidip 90 kilo olarak dönmeyi planlıyorum :)))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ya beni de götür ya sen de gitme :P

      Sil
  4. Masallah masallah yavruya

    YanıtlaSil
  5. Kuzu ne tatlı maşallah

    YanıtlaSil

Yorum bıraktığınız için çok teşekkür ederim.
(Yorumlarınıza lütfen link eklemeyin, yorumlarınıza link eklediğinizde yayınlanmayacaktır. GFC hesaplarınıza bloglarınızı eklerseniz isminize tıkladığımızda bloglarınıza ulaşabiliyoruz.)