24 Ocak 2015 Cumartesi

Benim Gözümden / Son Zamanlarda #14

Kadıköy'e yolumuz düşerse Haydarpaşa ile selamlaşmadan olmaz.
Bazı akşamlar çok güzel değil mi? Kadıköy'de gün batımı.
Haydarpaşa ve arkasında tarihi yarımada silüeti.
Bargello kolonyaları denedik ve çok beğendik. Limonlu klasik zaten güzel de ıhlamura bayıldım. Lavanta da güzel, Marine ise erkek parfümü gibi, hoş.
Ortadaki ip (açık pembe olan) biraz sert, değişik bir ip. Bardak altlığı yapayım dedim ama mor renkli ip daha yumuşak ve ince bir ip, Birbirlerine uymadılar. Söktüm :( Şu açık pembe ipi değerlendirmek lazım mutlaka. (Değerlendirdim tabi) :)

6 yorum:

  1. Blog tasarımın ne güzel olmuşşşş :))) İçim açıldı resmen. Değişiklik daima iyidir sözünün hakkını vermişsin. Nice güzel yazılar bol okuyucular dilerim :) Bu arada böyle bol görselli yazılarını çok seviyorum. Değişik örgü denemelerini de sabırsızlıkla bekliyorum, ilham veriyorsun bana :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Beğenmene sevindim kuzum, çok severek yaptım değişikleri ben de. Bol görselli yazılarıma daha çok yoruma beklerim o zaman :)

      Sil
  2. kadıköy benim için mabed demek olduğundan fotoları çok beğendim ^^

    YanıtlaSil
  3. Birbirine uymayinca ipler kötü duruyor maalesef.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet canım, öyle oldu. Olsun deneme yanılma yaptım işte :)

      Sil

Yorum bıraktığınız için çok teşekkür ederim.
(Yorumlarınıza lütfen link eklemeyin, yorumlarınıza link eklediğinizde yayınlanmayacaktır. GFC hesaplarınıza bloglarınızı eklerseniz isminize tıkladığımızda bloglarınıza ulaşabiliyoruz.)