21 Ocak 2015 Çarşamba

Benim Gözümden / Son Zamanlarda #12

Benim kuzularım evlerine dönüyor. Havaalanı yolundayız :(
Kuzuları uğurlayıp arabamıza doğru yürürken gökyüzünün güzelliğini farkettim. Bazı akşamlar gerçekten çok güzel değil mi?
İçimdeki fast food aşkı bambaşka. Yolumuz Kadıköy'e düşünce soluğu Bambi'de aldım.
Kadıköy'de parti ve pasta malzemeleri satan bir yer keşfettik, Parti Süs Evi. Balık Pazarının oradaki Migros'un karşısında kahveciler var, oradan dümdüz sapmadan Bahariye'ye çıkar gibi gidiyorsunuz, sürekli sağ tarafa bakarsanız görürsünüz. Bahariye'ye daha yakın. Süper tarif ettim bence :)

8 yorum:

  1. Selam nasılsınız güzel yerler gidilmeli sevgiler

    YanıtlaSil
  2. oldukça dingin güzel zamanlar geçiriyorsun belli ki tatlım :) huzur dolu günler...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkürler canım, pek huzur dolu değil açıkçası ama elimden geldiğince keyif almaya çalışıyorum hayattan.

      Sil
  3. Senin kuzular artık benim kuzular oldu öyle sevdirdin bize :) Allah ayırmasın inşallahhh.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ayyy çok teşekkürler canım, son numara il de tanışırsın inşallah :)

      Sil

Yorum bıraktığınız için çok teşekkür ederim.
(Yorumlarınıza lütfen link eklemeyin, yorumlarınıza link eklediğinizde yayınlanmayacaktır. GFC hesaplarınıza bloglarınızı eklerseniz isminize tıkladığımızda bloglarınıza ulaşabiliyoruz.)