2 Ocak 2015 Cuma

Alışverişler

Yeni yılın ilk yazısı ile merhabalar;
Umarım çok güzel bir yıl olur hepimiz için. Yeni yıl için ne bir karar aldım, ne bir istek, dilek listesi yaptım. Ailemle olup, sağlığımız, huzurumuz yerinde olsun, sıkıntılarımızdan kurtulalım başka da bir şey istemiyorum ben.
Mutfak masa ve sandalyelerimiz epey eskimişti, en son masa katlarken kırılınca değiştirmek mecburi oldu. Baktığımız her yerde özellikle pop-art desenli masa ve sandalyeleri beğendik. Fiyatlar ise çok değişkendi. Avrupa yakasında bir sanayi sitesinde çok uygun fiyata bulabileceğimizi öğrenince hemen yola düştük ve alışverişimizi yaptık. Demonte idi, montajı evde yapıldı.
Masamız
Gratis'ten alışveriş yapmadan olmaz
Kadıköy Bahariye Caddesinde bir mağazadan bu tatlış küpeleri aldım. Kuyrukları da S, benim adım ve soyadım da olduğu gibi :) Mavi rengini de aldım onu da başka bir SS'e yeğenime kaptırdım :)

4 yorum:

  1. çok cici şeyle almışsın cnm güle güle kullan:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkürler kuzum, daha güzelleri senin olsun :)

      Sil
  2. sandalyeler çok güzel!!
    Güle güle kullanın.:)))

    YanıtlaSil

Yorum bıraktığınız için çok teşekkür ederim.
(Yorumlarınıza lütfen link eklemeyin, yorumlarınıza link eklediğinizde yayınlanmayacaktır. GFC hesaplarınıza bloglarınızı eklerseniz isminize tıkladığımızda bloglarınıza ulaşabiliyoruz.)