9 Aralık 2014 Salı

RenkliSiparis.com Çekiliş Sonucu

RenkliSiparis.com işbirliği ile düzenlediğimiz daha önce şurada duyurduğum çekilişimiz sona erdi. Katılan ve destek olan herkese çok teşekkür ederim.
Gelelim çekiliş sonucuna;
Kazananları tebrik ediyorum. Listede adı olanların svdsydn@gmail.com adresine mail atmalarını bekliyorum. Ayrıca çekilişe katılıp %15 indirim kodunu kullanmak isteyen varsa, mail adresimden iletişime geçerlerse indirim kodu ile ilgili bilgilendireceğim. Tüm indirim kodlarının son kullanma tarihi 31 Aralık'tır. 
Ben de genelde çekiliş konusunda şanssızımdır ama kazanamayanlar da üzülmesin, çok yakında yeni çekilişlerim olacak.

2 yorum:

  1. Çok sevindim kazandığım a oleeee

    YanıtlaSil
  2. Ben bunu kaçırdım yahu, bu gün bakacağım yarın bakacağım derken günler geçti unuttum :/

    YanıtlaSil

Yorum bıraktığınız için çok teşekkür ederim.
(Yorumlarınıza lütfen link eklemeyin, yorumlarınıza link eklediğinizde yayınlanmayacaktır. GFC hesaplarınıza bloglarınızı eklerseniz isminize tıkladığımızda bloglarınıza ulaşabiliyoruz.)