28 Aralık 2014 Pazar

Lukapu.com Çekiliş Sonucu

Lukapu ile birlikte düzenlediğimiz ve daha önce şurada duyurduğum çekilişimiz 25 Aralık'ta sonlamıştı. 26 Aralık'ta çekilişi duyuracağımı söyledim ama araya giren haftasonu ve bir takım aksilikler nedeni ile duyurmak bugüne kaldı. Neyse, geç olsun güç olmasın :)
Çekilişimize katılım hakkı 37. Sonucu random.org ile belirledim.  
Kazanan Berna Backır oldu. Kendisini tebrik ediyorum. svdsydn@gmail.com mail adresime iletişim bilgilerini göndermeni bekliyorum. Kazanan kişi 3 gün içerisinde dönmez ise çekilişi tekrar edeceğim.
Çekilişe katılan herkese çok teşekkür ederim. Başka çekilişlerde görüşmek üzere :)
Lukapu'ya işbirlikleri ve destekleri için ayrıca teşekkür ediyorum. Yeni yılda, sevgililer günü, doğum günü, evlilik yıldönümü... Sevdiklerinize özel bir günde özel bir hediye vermek isterseniz mutlaka Lukapu'ya göz atın derim. 
Lukapu'nun çok keyifli bir facebook sayfası var ve burada da çok güzel çekilişler oluyor. Lukapu Facebook sayfasını beğenmenizi öneririm. 

1 yorum:

  1. Çok çok çok teşekkür ederim.Çok sevindim.Bilgilerimi gönderdim.

    YanıtlaSil

Yorum bıraktığınız için çok teşekkür ederim.
(Yorumlarınıza lütfen link eklemeyin, yorumlarınıza link eklediğinizde yayınlanmayacaktır. GFC hesaplarınıza bloglarınızı eklerseniz isminize tıkladığımızda bloglarınıza ulaşabiliyoruz.)