31 Aralık 2014 Çarşamba

İkea Turu

İkea'da şimdilerde yılbaşı heyecanı var, her yer yeni yılla ilgili çam ağaçları, ışıklar, masalarla süslenmiş durumda. Yeni yıl dekorasyonuna geçilmeden önce gidip beğendiğim detayları fotoğraflamıştım. Ancak paylaşabiliyorum;
Sade bir yemek masası... Dekorasyonda beyazı çok beğeniyorum son zamanlarda


Çok beğendim bu köşeyi
Evdeki her şeyi atıp yerine beyazları koymak istiyorum :)


Bundan da istiyorum.



Bu dolapların renklerini çok beğendim


Banyo tadilatı yaptırdık,sıra mutfağa geldi. Favorim bu tarz beyaz country sitili mutfaklar.



Bundan da istiyorum :)

Koyacak yerim olmasa da bunu da istiyorum :)


2015 in 2014ü aratmadığı, her şeyin  2014ten çok çok çok daha güzel olduğu bir yıl olsun 2015.
Daha mutlu, daha sağlıklı, daha huzurlu, her şeyin yolunda gittiği bir yıl diliyorum
İyi seneler.

8 yorum:

  1. Yanıtlar
    1. Teşekkürler canım benim, mutlu yıllar :)

      Sil
  2. İyi seneler...mutlu yıllar...
    istediğin bütün dileklerinin gerçekleşmesini diliyorum...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkürler, hepimizin dilekleri gerçek olur umarım :)

      Sil
  3. Sevdacığım paylaşımına bayıldım bende istiyorum hepsinden. Acaba bir alana bir bedava verirler mi ikimiz birden alsak :)))) Canım benim yeni yılın kutlu olsun. Gönlünden geçen gerçekleşsin. Sevgilerimle ablacığım..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Verseler ne güzel olurdu ablacım :) Mutlu yıllar ablacım, senin de yeni yılın kutlu olsun :)

      Sil
  4. renkli dolaplardan ve makyaj masasından ben de istiyorum keşke bura da da olsa :(
    blogunu çok sevdim seni de bana beklerim
    https://www.youtube.com/channel/UCthmdOfIbyTUgagQh4Q8lxw
    http://senbenvehayat.blogspot.com.tr/

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hoşgeldiniz :) Geliyorum en kısa zamanda iade-i ziyarete.

      Sil

Yorum bıraktığınız için çok teşekkür ederim.
(Yorumlarınıza lütfen link eklemeyin, yorumlarınıza link eklediğinizde yayınlanmayacaktır. GFC hesaplarınıza bloglarınızı eklerseniz isminize tıkladığımızda bloglarınıza ulaşabiliyoruz.)