30 Aralık 2014 Salı

Essence 41 Very Berry Oje

Bu oje daha Essence Türkiye'ye gelmemişken Hollanda'dan gelmişti bana. (Yazısı burada) Sene 2011. Ve ben daha yeni kullanabiliyorum. İşte ojelerle, kozmetiklerle ilgili son durumum bu. Oldukça vahim durumdayım yani.
Mor alt tonlu bir pembe Very Berry. Krem yapıda. Bu yapıdaki ojeleri çok seviyorum, öncelikle sürmesi sonra da çıkarması çok kolay oluyor. Tek katta opaklaşıyor, acil durumlarda rahatlıkla tek kat uygulanabilir.Tabii ki hızlı kuruyor. Ben biraz aceleci olduğumdan sürer sürmez elimi bir şeylere atıp bozuyorum ojeleri o ayrı tabi. Ayrıca minik olması sayesinde hem bitene kadar sıkılmıyorum hem de kurumadan bitirmiş oluyorum.

2 yorum:

  1. Essence ojeleri işte bu yüzden seviyorum canım.2011 den bu yana bozulmamış ve çabucak kuruyorlar :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet canım ben de seviyorum :)

      Sil

Yorum bıraktığınız için çok teşekkür ederim.
(Yorumlarınıza lütfen link eklemeyin, yorumlarınıza link eklediğinizde yayınlanmayacaktır. GFC hesaplarınıza bloglarınızı eklerseniz isminize tıkladığımızda bloglarınıza ulaşabiliyoruz.)