6 Aralık 2014 Cumartesi

Benim Gözümden / Son Zamanlarda #3


Tantuni'ye dayanamıyorum. Ne yesem diye düşünürken Aqua Florya AVM'de Rumi görünce hemen koştum tantuniye. Ama pek beğenmedim :( 
Bu konsepti seviyorum. Tavuk Dünyası'ndan. 
Pelit Pastanesi'nin vitrininde ki çikolatadan Kız Kulesi'ne bayıldım. 
Aqua Florya AVM'de Girandola dondurma görünce heyecanlandım. Normalde değişik seçenekler var Girandola'da ama buraya özel mi bilmiyorum en değişik Nutellalı dondurmaydı. Hayal kırıklığına uğradım :( 
Boyner'deki bu minik sandalyelere bayıldım. Görür görmez ya makyaj masam için ya da dış kapı girişindeki antreye ayakkabı giyip çıkarırken oturmak için kullanırım diye düşündüm. 

4 yorum:

  1. Bu hatunu, bu saatte okumanın zararları! :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Heheh, ben ve yemek ayrılmak ikiliyiz. Beni böyle sev :)

      Sil
  2. Çok acıktım ben de fotoğrafları görünce senin yüzünden kilo alacağım :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben zayıflayamıyorsam etafımdakileri şişmanlatırım ben de :)

      Sil

Yorum bıraktığınız için çok teşekkür ederim.
(Yorumlarınıza lütfen link eklemeyin, yorumlarınıza link eklediğinizde yayınlanmayacaktır. GFC hesaplarınıza bloglarınızı eklerseniz isminize tıkladığımızda bloglarınıza ulaşabiliyoruz.)