29 Aralık 2014 Pazartesi

Benim Gözümden / Son Zamanlarda #5

Son zamanlarda bazı restaurantlarda naneli ayran çok popüler bir içecek. Ben de bu popüler içeceği evde yapmayı denedim. Taze nane ile yapılıyor ve nefis oluyor. Tavsiye ederim :)
Yine, yeni, yeniden fellah köftesi yaptım. Çok sevdik bu tadı biz.
Kardeşim bana kola almış. Adımı kolaya yazmışlar yarim :)
Evde ekmek bulamadığım ve bakkala gitmeye üşendiğim bir gün krep keyfi yapmış olabilirim :)
Gratis'ten aldığım gülleri bu şekilde kullandım, güzel oldu bence.

6 yorum:

  1. Güller çok hoş. Bu arada söylemeden geçemeyeceğim, mutfakta gerçekten çok başarılısın. Özendim doğrusu :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok başarılı değilim de deniyorum ama sürekli bir şeyler yapmaya çalışıyorum. Teşekkürler canım.

      Sil
  2. Çok açken bunlara bakmak iyi olmadı :)
    Naneli ayranı bende çok beğendim ferah ferah :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Tehlikeli yazılarım var :) Naneli ayranı ben de sevdim.

      Sil
  3. fellah köftesi mi??? oy oyy oyyyy oyyyyy :)

    YanıtlaSil

Yorum bıraktığınız için çok teşekkür ederim.
(Yorumlarınıza lütfen link eklemeyin, yorumlarınıza link eklediğinizde yayınlanmayacaktır. GFC hesaplarınıza bloglarınızı eklerseniz isminize tıkladığımızda bloglarınıza ulaşabiliyoruz.)