8 Aralık 2014 Pazartesi

Alısverisler; TakaTuka.com, Tedi, Gabrini

TakaTuka.com'dan anneme bu Ceyo sandaletleri aldım sezon sonu, hatta bir kaç kere de giydi. Çok rahatmış, öyle dedi :) 
Tedi'den bu kedili şişeleri aldım. Şişeler çok güzel ama kapakları yüzünden  koku yapıyor. Ne yapabiliriz, bir fikri olan var mı? 
Gabrini'nin Neon ojelerini istiyordum hep ama her yerde bulamıyordum. Yine Tedi'den buldum aldım. Beyazını istiyordum ama hala bulamadım. Bir de hep söylüyorum, şu kozmetikçilerde plastik havuzda oje satıyorlar ya, sinir oluyorum oradan oje bulup seçmeye. Keşke Gabrini ojeler de raflarda satılsa, kolayca renklerini seçsek alsak.

6 yorum:

  1. Ne zamandır oje alamıyorum, çok imrendim şu an. Çok güzeller güle güle kullan :)) Şişelere de bayıldım gerçekten harika duruyor kedicikli kedicikli. Kapaklar için hiç bi fikrim yok ama şişe ağzına uyumlu cam ya da metalimsi kapaklardan olsaydı daha iyi olurdu ama uydurmak çok zor olur

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben de eskisi gibi almıyorum. Teşekkürler :) Şişeler harika da başka kapak da olmuyor, ne yapacağız bilemedim :(

      Sil
  2. En soldaki ojeden bugün bende aldım, sürmek için sabırsızlanıyorum.:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Tırnaklarında görecek miyiz Melo'cum? Yakışmıştır :)

      Sil
  3. Beyaz daha kışa girmeden vardı canım evet rafa koysalar ojeleri iyi olacak ama sanki insanlar daha sıcak daha samimi olsun diye plastik havuza koyuyorlar gibi geliyor bana :))
    Bu arada evet o kapaklar koku yapmasına neden oluyor ve çözümü de yok canım ya cam kapak olursa koku olmaz ama o zamanda başka bir ürün haline gelmiş olur :)) Güle güle kullan hepsini..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Plastik havuzdan oje seçmekten hiç hoşlanmıyorum ben. Golden Rose lar gibi kiosklarını açarlar umarım :) Beyaz hala bulamadım :( Teşekkürler canım

      Sil

Yorum bıraktığınız için çok teşekkür ederim.
(Yorumlarınıza lütfen link eklemeyin, yorumlarınıza link eklediğinizde yayınlanmayacaktır. GFC hesaplarınıza bloglarınızı eklerseniz isminize tıkladığımızda bloglarınıza ulaşabiliyoruz.)