22 Aralık 2014 Pazartesi

Alışveriş; Watsons, Gratis, Real

Watsons'tan minik bir alışveriş yaptım. Çok merak ettiğim Style Expertise Texturising Curl Creme 05 için girmiştim mağazaya aslında.
Gratis alışverişim. Bir sürü Chane Glaze ojem oldu, yaşasın :) Dove şampuan Annem için. Güller indirimdeydi, dekoratif olarak kullanırım mutlaka diye aldım. 
Elidor'un bu saç şekillendiricisini sevmeyen de çok. Evet, saçı yağlandırıyor. Ama ben hiç diplere kadar sürmüyorum, sadece uçlara. Dalgalı saçlarımın buklelerini çok güzel belirginleştiriyor. Çok memnunum.

6 yorum:

  1. Canim gunaydin. Gule gule kullan. Gayet ihtiyaca yonelik olmus gibi duruyor alisverisin. En iyisi. :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkürler, son zamanlarda evde kozmetik istifleyecek yer bulamadığımdan ihtiyaç alışverişi yapıyorum mecburen :)

      Sil
  2. Elidor u bende seviyorum türkiyeye gittigimde aliyorum genelde :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Almanya'da yok mu canım? Yurt dışındaki adı farklı ama bilemedim.

      Sil

Yorum bıraktığınız için çok teşekkür ederim.
(Yorumlarınıza lütfen link eklemeyin, yorumlarınıza link eklediğinizde yayınlanmayacaktır. GFC hesaplarınıza bloglarınızı eklerseniz isminize tıkladığımızda bloglarınıza ulaşabiliyoruz.)