29 Kasım 2014 Cumartesi

Renkli Sipariş ile Yeni Yıl Hediyelerimiz Var ヅ

Renklisiparis.com  uzun süre sosyal medya da takipçilerine keyifli ürünler sunan, daha sonrasında da daha rahat ve hızlı bir hizmet sunmak için e-ticaret platformuna taşınan bir firma. Ben bu dönem peş peşe gelen doğum günleri ve yılbaşı hediyesi ararken keşfettim. Dekorasyondan parti gereçlerine, hobi malzemelerinden kırtasiyeye ev ve ofisler için çok renkli ürünler bulmak mümkün. Üstelik fiyatlar çok uygun. 
(Ürünü sitede görmek isterseniz fotoğrafa tıklayabilirsiniz)
Ürünler arasında kayboldum. Her şey o kadar güzel ki! Görseller sitede dolaşırken takıldığım, kaydettiğim ürünler. Uzun zamandır bu saksılardan istiyordum mesela. Bu arada renklisiparis.com 'dan saat 13:00'a kadar verdiğiniz siparişler (Cuma günleri 12:00'ye kadar) aynı gün kargoya veriliyor.
(Ürünü sitede görmek isterseniz fotoğrafa tıklayabilirsiniz)
Bu arada kargo belirli bir miktara kadar ücretli. Ama sıkı durun! 25 TL ve üstü alışverişler ÜCRETSİZ KARGOya tabi. Ücretsiz kargo sınırının düşük olmasına ayrıca bayıldım.
Ve başka bir güzel haber. Benim gibi kredi kartı ile internet alışverişinden korkuyorsanız veya kredi kartınız yoksa kapıda ödeme imkanı ile de alışveriş yapabiliyorsunuz. Bir e-ticaret sitesinde beklediğim en önemli hizmetlerden birisi de kapıda ödeme imkanı benim için.
Sizlere renklisiparis.com'dan çok güzel yeni yıl sürprizlerimiz var 
(Görselde ki ürünlerin yer aldığı hobi bölümüne fotoğrafa tıklayarak ulaşabilirsiniz)

Ve işte sürprizimiz;
*1 Kişiye 50 TL hediye çeki (ücretsiz kargo)
**5 kişiye 50 TL lik alışverişlerinde kullanmak üzere 20 TL hediye çeki (ücretsiz kargo)
***Çekilişe katılan tüm takipçilerimize alışveriş tutarına bakılmaksızın %15 indirim çeki (Blogum adına sistemde her katılımcının 1 kez kullanabileceği kodlar oluşturulacak.) (25 TL ve üzeri alışverişlerinde ücretsiz kargo)

Ve kazanmak için yapmanız gerekenler;
*Instagram hesabımı takibe alıp çekiliş görselini Instagram hesabınızdan @sevdas @renklisiparis #sevdanindunyasicekilis mention ve hashtagi ile paylaşmanız gerekmektedir. 
*Blogumu GFC'den takibe alıp Instagramdan  KENDİ PAYLAŞTIĞINIZ GÖRSELİN altına blogumu GFC'den takip ettiğiniz ismi yazmanız gerekmektedir. (Çekiliş süresince profillerinizin açık olması gerekmektedir. Görselinizin #sevdanindunyasicekilis hashtaginde çıktığına emin olun. Profiliniz kilitli ise paylaşımınızı göremem, katılımınız geçersiz sayılır.) 
GFC'den nasıl izlemeye alacağınıza dair bilgiler aşağıdadır
Çekiliş 8 Aralık 2014'e kadar devam edecektir. Kargo ile ile ilgili bilgiler yukarıdadır. Hediye çekleri en geç 25 Aralık 2014'e kadar kullanabilecektir. Hediye gönderimi Türkiye sınırları dahilinde olacaktır.
Katılan herkese bol şans diliyorum 
Instagram hesabım : @sevdas

Edit: GFC'den nasıl takip edeceğini bilemeyenler varmış. GFC (Google Friend Connect) dan takibe almak için öncelikle bir gmail hesabınızın olması gerekmektedir. Gmail hesabınız açıkken blogumun sağ tarafında bulunan İZLEYİCİLER bölümünden BU SİTEYE KATILIN butonuna tıklayarak blogumu takip etmeye başlayabilirsiniz. Ayrıca twitter ile de takip edebilirsiniz. Konu ile ilgili görsel aşağıdadır;

5 yorum:

  1. Hediye seçenekleri çok güzel hemen katılıyorum :)

    YanıtlaSil
  2. Her yerlerden takipteyim :*
    IG'den paylaşmaya gidiyorum. Sitedeki ürünlere bayıldım :))

    YanıtlaSil
  3. Canım şart değil biliyorum ama blogumda da paylaştım cocumlaeglenirken@gmail.com

    YanıtlaSil
  4. merhaba katıldım @bugdaykepegi olarak gfcde umut sukran olarak izliyorum :) şahane bir hediye bayıldım

    YanıtlaSil

Yorum bıraktığınız için çok teşekkür ederim.
(Yorumlarınıza lütfen link eklemeyin, yorumlarınıza link eklediğinizde yayınlanmayacaktır. GFC hesaplarınıza bloglarınızı eklerseniz isminize tıkladığımızda bloglarınıza ulaşabiliyoruz.)