3 Kasım 2014 Pazartesi

Mekan Önerisi; Tatar Salim Döner Lokantası

(Görsel Kaynak: Tatar Salim Döner Lokantası web sitesi)
Son dönemlerde özellikle Mekanist'de aldığı olumlu yorumları görünce Tatar Salim'e gitmek için fırsat kolluyordum. Aslında yeri bana çok ters değilmiş, Sürekli geçtiğim bir noktadaymış, fakat biraz arada kalınca farketmemişim. 
Tatar Salim gurme döner lokantası, menüde döner haricinde başka kebaplar v.s. yok. Mekan oldukça şık, rahat ve büyük. Vedat Milor'un burası için İstanbul'un en iyi dönercisi dediğini de belirteyim.
Bizim gittiğimizde öğlen yemek saati geçmişti, gayet sakindi. Siparişi verdiğimizde hemen masamıza salata, turşu ve soğan geldi. Ayranı çok beğeniliyor ama ben pek ayran içemiyorum, hemen uykum geliyor :) Bu yüzden deneyemedim. Salatanın tadı çok güzel.
Dönerle birlikte patates kızartması geliyor. Dönerin tadı gerçekten harika, yumuşacık,  insanın ağzında ağır bir tat bırakmıyor. Lavaşı da incecik.
Herşey çok lezzetli fakat bana göre 1 porsiyon biraz az, çok açsanız 1,5 porsiyon sipariş vermenizi tavsiye ederim.
Bol fındıklı sütlacı da çok övülünce denedik ve bayıldık. Nişasta kullanılmadan doğal çubuk tarçın ile taş fırında pişiriliyormuş. 
Tatar Salim'da dönerin porsiyonu 18TL. Salata, turşu, patates kızartması ile birlikte servis yapılıyor. Fırın sütlaç 6 TL. Porsiyonunun küçük olması dışında herşey çok güzeldi. Yolu Ataşehir taraflarına düşenlere tavsiye ederim.

2 yorum:

  1. Vallahi döner de mekan da harika görünüyor, denemek gerek :) Afiyet olsun :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yolun düşerse bir dene, pişman olmazsın :)

      Sil

Yorum bıraktığınız için çok teşekkür ederim.
(Yorumlarınıza lütfen link eklemeyin, yorumlarınıza link eklediğinizde yayınlanmayacaktır. GFC hesaplarınıza bloglarınızı eklerseniz isminize tıkladığımızda bloglarınıza ulaşabiliyoruz.)